Dat was ook lekker...Maar helaas dat is er af..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Ze zijn alleen verder niet zo lekker als de Nederlandse... Ik kan me van vroeger inderdaad nog die likkoekjes herinneren!
. Udo2001 schreef:Ik mis nou echt de oudewetse "Jodenvet". Die hebben ze wel in namaak, maar die vind ik smerig. Het schijnt een restproduct te zijn, vandaar niet verkrijgbaar meer, erg jammer

Karin schreef:Udo2001 schreef:Ik mis nou echt de oudewetse "Jodenvet". Die hebben ze wel in namaak, maar die vind ik smerig. Het schijnt een restproduct te zijn, vandaar niet verkrijgbaar meer, erg jammer
In Baarle-Nassau, bij Oma's Snoepwinkeltje lees ik net op Jeugdsentiment.

Ylana schreef:Borsthoning
orionneke schreef:Bij ons staan die in de AH onder in het schap bij de knakworsten van unox bijv....bedoel je die?? Of een bepaald merk?
, maar het was
! Bestaat dat eigenlijk nog, dat spul? orionneke schreef:En ik ben dus benieuwd of de speculaaspasta nog eens terug komt. Heb er ooit een topic over gehad en sommige mensen wisten waar ik het over had. Ik at het altijd bij de buren toen ik een jaar of 6/8 was...

DinkeyGirl schreef:Whahaha schitterend, ik herken al die dingen nog!
Weet je wat ook nergens meer te krijgen is? Van die annijssnoepjes in van die ovale doosjes, de onderkant van dat doosje was wit plastic en de bovenkant van was blik, met een of ander nostalgisch plaatje erop. Die snoepjes waren klein en rond en HEEL lekker

Gwen schreef:Als wij vroeger gingen zwemmen, bij de Tongelreep in Eindhoven, dan kochten we daar van die kartonnen buisjes met een soort snoeppoeder die je er met een dropstaaf uithaalde en aflikte. Hm, klinkt erg ranzig welbeschouwd , maar het was ! Bestaat dat eigenlijk nog, dat spul?
samantha23 schreef:En hadden de raketjes vroeger niet een puntje van chocola?

Gwen schreef:En als kind vond ik die ronde gekartelde koekjes met een gekleurd suikerlaagje zo lekker. Dat laagje likte je er eerst af en dat kleffe restje dat je dan over hield stopte je als laatste tussen je kiezen.
De drogist heeft ze nog een tijd gehad, maar ook daar zijn ze foetsie 

Karin schreef:orionneke schreef:En ik ben dus benieuwd of de speculaaspasta nog eens terug komt. Heb er ooit een topic over gehad en sommige mensen wisten waar ik het over had. Ik at het altijd bij de buren toen ik een jaar of 6/8 was...
Ik ken het ja. In van die 'getailleerde' potjes. De speculaaspasta in een bruin potje, de kokospasta in een blauw potje.
Ik heb nog heel lang zo'n potje van de kokospasta als pennenpotje op mijn bureau gehad.
Ik denk dat ik toen een jaar of 14 was, dat moet dan rond 1988 zijn geweest.
Lielle schreef:- Manna bestaat nog, heb het pas gekocht.
- Amro was heel lang geleden nog de Amsterdam Rotterdam bank, maar dat is voor mijn tijd.

Gwen schreef:En de fireballs waren later op de middelbare school ook niet aan te slepen, dat waren van die rode hete knikkers die per drie, dacht ik, in een zakje zaten.
.
. Die van Lays vind ik echt helemaal niets.....