Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kayla schreef:Het lijkt me lastig zeg, om na te moeten gaan of er iets dierlijks zit in alles wat je eet.
Voor veganisten is het duidelijk dat je niks dierlijks eet, maar bij vegetariers is het natuurlijk de vraag waar je de grens legt. In bijvoorbeeld taart en snoep zit gelatine, wat gemaakt is van de botten van dieren.
Kayla schreef:Voor veganisten is het duidelijk dat je niks dierlijks eet, maar bij vegetariers is het natuurlijk de vraag waar je de grens legt. In bijvoorbeeld taart en snoep zit gelatine, wat gemaakt is van de botten van dieren.
Misz_Do schreef:Het liefst zou ik ook veganist worden, maar je hebt toch wel minstens 1x in de week wat melk of eieren nodig ? Anders zou ik het best willen worden...
Misz_Do schreef:Maar wat moet je dan precies aanpassen ?
Ik ben uit mezelf niet zo'n groente-eter, nu moet ik dan wel. Maar wat moet er dan anders ?
Misz_Do schreef:Waarom mag je geen paard rijden ?
Nee als een paard de hele dag op stal staat is het eigenlijk ook verboden, maar als je paard lekker de hele dag op de wei/paddock staat en hij de hele dag lekker kan grazen is er niks aan de hand toch ?
Misz_Do schreef:Alleen EKO kippen kunnen vrij lopen en komen buiten, de rest niet.