Voor nu denk ik aan:
- Kipcocktail als voorgerecht
- Soep nog te bepalen
- Boeuf Bourguignon, met ik denk aardappelpuree of gratin en dan iets van groenten uit de oven
- Toetje nog te bepalen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siamsmeesje schreef:Tink89 schreef:Pompoen zou ik niet met zuurkoolstamp combineren. Knolselderij-aardappelpuree kan wel heel lekker zijn.lieke2 schreef:Hier geen ervaring met pastinaak qua smaak, maar ik vind knolselderij als puree, of in combi met aardappels in een puree echt![]()
wellicht nog iets om tussentijds uit te proberen?
Daarom dat wij ook nog twijfelen. Maar knolselderij gaat hem ook niet worden, ook een groente waar we hier geen fan van zijn. Pastinaak heeft van zichzelf een wat zoete smaak, en hier zijn we toch vooral van hartig en goed gekruid.
Voor nu heeft gewoon een mooi gekruide simpele aardappelpuree nog steeds de voorkeur.
Roodvos schreef:De foodsisters hebben een recept voor zuurkool met pompoen. Dat ziet er een beetje gek uit maar ik vind het erg lekker.
https://foodsisters.nl/recepten/avondma ... olschotel/
Momo94 schreef:hooi schreef:Ik hoef alleen voor de familie een amuse te maken, we hebben de gangen verdeeld.
Wie weet er een recept voor een écht lekkere amuse? Online staan er natuurlijk genoeg recepten, maar daarvan kan ik altijd slecht gokken of het echt in de smaak zal vallen
Bedankt!
Iets met zalm?
Oscar schreef:Gefeliciteerd met je verjaardag, Muurp!
Mag het ook geen lekkere groente zijn?
Ik had vorige week bimi (aspergebroccoli) meegenomen omdat het er wel erg gezellig uit zag, maar bah bah...... leuk voor het gezicht, maar ik vond het helemaal niks.
Oscar schreef:Gefeliciteerd met je verjaardag, Muurp!
Ik had vorige week bimi (aspergebroccoli) meegenomen omdat het er wel erg gezellig uit zag, maar bah bah...... leuk voor het gezicht, maar ik vond het helemaal niks.
Urbanus schreef:Oscar schreef:Gefeliciteerd met je verjaardag, Muurp!
Mo behulpzaam als altijd♡♡
Muur, komt mijn lijstje:
- Geroosterde bloemkoolkroketjes
- spinazie-artisjokken dip
- pastinaak uit de oven