Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BiBiQ schreef:Wij hebben sinds een week of 2 de airfryer van Kitchenbrothers. M'n man wilde er nooit aan, en nu toch maar wel geprobeerd. En ik vind het echt ideaal!
Niqui schreef:Wij hebben een aantal jaren geleden de airfryer van de Action gekocht (n.a.v. een artikel in de Consumentenbondgids). Echt een prima apparaat! Als het formaat geschikt voor je is, dan kan ik je deze aanraden.
Edit: review https://www.huisvlijt.com/airfryer-action/Citaat:Airfryer Action conclusie
Op basis van de tests van de Consumentenbond kun je dus prima kiezen voor de Smartfryer XL van de Action! Hij scoort maar 0,2 punten lager dan de, als best geteste, Philips airfryers.
vierspan schreef:De broodjes smaken dan hetzelfde als in de oven? (Helemaal geen airfryer ervaring)
Annet_Dottie schreef:De Ninja word ben ik bang voor mij wat te groot en wat te duur. Tenminste ik zie ze als ik google van boven de €200,-. €200,- is wel mijn max. Ik ben ook alleen en niet zo'n hele grote eter dus lastig..
vierspan schreef:De broodjes smaken dan hetzelfde als in de oven? (Helemaal geen airfryer ervaring)
Cer schreef:Ik heb er geen verstand van, maar ik hoorde laatst iemand over een multi cooker.. is dat ook een soort airfryer?
Ceffyl schreef:Oeh een airfryer, daar zit ik al jaren over te twijfelen. Wij zijn maar met 2, maar wil ook wel eens grotere porties kunnen maken. Ik zie dat jullie allemaal vooral een grotere airfryer hebben. Zijn er mensen die ervaring hebben met een kleiner model? Ben benieuwd of je dan snel ruimte te kort komt.
Edit: @Menino Coolblue heeft een airfryer waar pizza in kan.
Cer schreef:Ja ik zou dan ook denken aan een multicooker met airfryer optie.. maar is die airfryer optie dan 'een volwaardige airfryer' of zit die er dan een beetje bij-in gepropt?Als je snapt wat ik bedoel
Ik kan ook niet veel losse apparaten kwijt maar het idee van een kipje of groenten uit de airfryer trekt me wel
Roodvos schreef:Ceffyl schreef:Oeh een airfryer, daar zit ik al jaren over te twijfelen. Wij zijn maar met 2, maar wil ook wel eens grotere porties kunnen maken. Ik zie dat jullie allemaal vooral een grotere airfryer hebben. Zijn er mensen die ervaring hebben met een kleiner model? Ben benieuwd of je dan snel ruimte te kort komt.
Ik ben alleen maar heb, mede naar aanleiding van tips in eerdere topics op dit forum over airfryers, voor een grotere maat gekozen. Daar waren toch best wel een aantal met een kleinere airfryer die daar wel spijt van hadden en een grotere wilden. Het grote voordeel van een grotere airfryer is dat er een normale (ronde) ovenschaal in kan. Waarmee je dus een quiche oid voldoende voor zeker 2 porties kan maken.
Met een grotere ben je flexibel om kleinere porties te maken. Ik bak ook wel eens maar 1 broodje af in de airfryer.
Met een kleine(re) airfryer kan je niet kiezen voor een grotere portie als je schaal oid er net niet in past.
En een kleiner model neemt in verhouding niet zo heel veel minder ruimte in.
Annet_Dottie schreef:Siesjuh schreef:Wij hebben de Philips XXL, al jaren. Ik denk dat ie nu een jaar of 6 is en af en intensief gebruik. Af en toe maakt ie een raar geluid, dus ik ben bang dat ie een keer aan zn einde komt, maar dan komt er ook gewoon weer een Philips voor terug. Ja, ze zijn prijzig, maar ik heb eigenlijk niks dan positieve ervaringen gehoord en ik slinger de gewone oven eigenlijk alleen nog aan voor ovenschotels en pizza. De rest gaat allemaal in de airfryer, dus scheelt ook bakken stroom, waardoor ie zichzelf ook wel weer terug verdiend.
Hier dus helaas niet echt een positieve ervaring met Philips. Ik had uit mijn hoofd de Philips essential xl ofzoiets.
Maar hier gooide ik er ook behoorlijk veel in wat voorheen in de oven ging.. Dus ik mis hem stiekem wel
Ceffyl schreef:Wij hebben zijn ook met twee personen en hebben de grootste maat, geen overbodige luxe als je tegelijk aardappels, vlees en groente wil klaarmaken.Oeh een airfryer, daar zit ik al jaren over te twijfelen. Wij zijn maar met 2, maar wil ook wel eens grotere porties kunnen maken. Ik zie dat jullie allemaal vooral een grotere airfryer hebben. Zijn er mensen die ervaring hebben met een kleiner model? Ben benieuwd of je dan snel ruimte te kort komt.
Edit: @Menino Coolblue heeft een airfryer waar pizza in kan.