Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annetje schreef:Normaal eet ik gewoon wat ik normaal eet.
idinn schreef:Wij zijn gister naar de snackbar geweest.. lekker gegeten in de aircoVandaag mexicaans gevulde courgette. Morgen agv met als groente courgette, vrijdag een curry met courgette en zaterdag gevulde bolcourgette. En dan is er denk nog steeds een lading courgette oogst en verzinnen we nog wat andere variaties
Siamsmeesje schreef:Dat klinkt niet verkeerd, courgette uit de airfryer... Ik heb binnenkort ook genoeg courgettes dus ben wel benieuwd hoe lang en op welke temperatuur je de courgettes hebt gemaakt?
Morrie schreef:kun je de groentes niet gewoon door je salade doen dan? Heb ik wel gedaan.Siamsmeesje schreef:Dat klinkt niet verkeerd, courgette uit de airfryer... Ik heb binnenkort ook genoeg courgettes dus ben wel benieuwd hoe lang en op welke temperatuur je de courgettes hebt gemaakt?
daar ben ik ook wel benieuwd naar eigelijk.
Ik eet al 3 dagen salades, aardappelsalade, pastasalade. Ik heb geen zin om een half uur boven de hete pannen te hangen, maar morgen moet het echt wel weer, anders kan ik m'n groentes weggooien.
Siamsmeesje schreef:Dat klinkt niet verkeerd, courgette uit de airfryer... Ik heb binnenkort ook genoeg courgettes dus ben wel benieuwd hoe lang en op welke temperatuur je de courgettes hebt gemaakt?