Ailill schreef:Oh hier toch wel iedere dag, zowel zoet als hartig en soms zelfs vaker. Ik sport ook 5/6 keer per week intensief, dus ik merk er weinig van.
Same here.
Wat dat betreft ben ik bepaalt geen voorbeeld.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
. Echt daar kan ik zo van genieten! 

Zertab schreef:Ik vind het knap hoe mensen een handje kunnen pakken. Ik vreet gewoon de hele zak leeg.
.
* betadine schreef:Nemen jullie dan ook geen 10 uurtje mee naar het werk ?
Mijn collega's nemen bijna dagelijks koekjes mee naar het werk en uit jaloezie deed ik dat dan ook maar, maar nu er toch een beetje af moet laat ik deze voortaan thuis![]()
Ik probeer zo min mogelijk te kopen. Mijn vriend daarintegen heeft echt geen rem en als hij naar de winkel is geweest zit die duivelse kast weer volgepropt.
flitzz schreef:Ik snoepte eigenlijk altijd heel veel. Maar sinds ik in Zweden woon is dat beduidend minder geworden. Ik vind de chips hier niet zo lekker is bijna alleen maar smaakjes met sour cream..
Gewone naturel hebben ze wel maar die "blief" ik niet. Heb graag ribbelchips vind ik net iets lekkerder om in te bijten. Als vervanging koop ik 1x per week een zakje zoute stengels of tuc koekjes. En om te snoepen haal ik 1x per week een zak fruit toffee of 1 zakje rose- witte chocolaatjes. En daar moet ik van mezelf de hele week mee doen..
Als het op is dan heb ik pech.. Maar als mijn man terug komt uit Nederland dan heb ik de kast weer helemaal vol liggen met allerlei lekkere snoepjes en chips en dan is de verleiding wel erg groot om wat te pakken, want er ligt genoeg..
Mag dat ook? xChanelx schreef:Grappig hoe velen zich direct 'verdedigen' door te zeggen wel te sporten, niet te zwaar te zijn of bezig zijn met minder snoepen. Of het bestempelen als te veel, slecht, een probleem..
Ik snoep en snaai regelmatig, toch wel dagelijks en ik vind dat heerlijkMag dat ook?
Zertab schreef:xChanelx schreef:Grappig hoe velen zich direct 'verdedigen' door te zeggen wel te sporten, niet te zwaar te zijn of bezig zijn met minder snoepen. Of het bestempelen als te veel, slecht, een probleem..
Ik snoep en snaai regelmatig, toch wel dagelijks en ik vind dat heerlijkMag dat ook?
Ik vind het vooral grappig omdat té veel snoepen gewoon ongezond is. Of je nu obese bent of maatje XS. Of je nu 7 keer in de week sport of niet.