Toch nog eens een poging doen misschien, maar dan wel een ander restaurant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Freekieee schreef:Vaticano in Zutphen en dan leukste als je beneden in de kelder zit.
Maar echt de aller lekkerste italiaan die er is
Maar als ik de kaart bekijk niet echt luxe toch? Zie niet een hele speciale menukaart...
poes schreef:Ik mijd van die korting weken als de pest. Met aperitief, wijn, koffie en degustief na kom je 10 euro goedkoper uit maar heb je steevast de Aldi ervaring gekregen. Nooit meer.
En Groupon zouden ze gewoon moeten verbieden. Dat maakt zoveel kapot.
miccamaaike schreef:Mijn favorieten hier in de omgeving, geen sterrenrestaurants, maar wel echt goed eten:
Sukade in Meppel
Narline in Zuidwolde (DR), zit in t oude pand van de groene lantaarn, zalig eten en de boerderij is echt prachtig verbouwd.
Da Luca in Hoogeveen, Italiaans restaurant met verrassingsmenu (geen pizza's)
Mjetterd schreef:Ik ben wel benieuwd wat er valt onder een luxueus restaurant?
Leo schreef:Mjetterd schreef:Ik ben wel benieuwd wat er valt onder een luxueus restaurant?
Same here
Als wij luxe willen eten volgens onze maatstaven, gaan we heel graag naar Antichic in Rotterdam. Fantastisch klein restaurant, verrassingsmenu van 4 tot 6 gangen, amuze er bij, wijn arrangement er bij en garantie voor een avond genieten. Niet iets wat we iedere maand of zelfs regelmatig doen, want op 200 euro met z'n tweeën moet je wel rekenen. Maar voor af en toe is het echt genieten en zo'n aanrader! Hele fijne mensen die ook echt de tijd voor je nemen en het eten is fantastisch. Maar of het echt in het rijtje luxe past, dat denk ik niet. Maar wel echt een aanrader
secricible schreef:Wij hebben vanavond een culinaire bierproeverij. Chef is bib gourmand niveau die het lokale bier proeflokaal uitdaagt om bijpassende bieren te zoeken bij 6 gangen diner. Heel leuk evenement steeds! Geen luxe ambiance, wel eten van niveau.