Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Animal schreef:In Utrecht heb je Oproer waar je fijn kunt eten!
Aan de andere kant van het pand heb je ook nog Roots Rock Kitchen (100% vegan) gevestigd in dB's. Hier eet ik meerdere keren per maand (werk daar bij het podium) en het blijft erg lekker. Het is wat minder een restaurant, je kunt je eten daar bestellen en dan opeten in de foyer bij dB's. Er loopt daar dan ook vaak wat muzikantenvolk rond en vaak wat concertbezoekers. Mochten jullie een keer een concertje mee willen pakken in combinatie met vegan eten, pb vooraf maar even! Ik kan jullie altijd een plekje op de gastenlijst aanbieden
Edit: Ik zie net dat je eergisteren al bij Oproer geweest bent!
Deborah2 schreef:Voltaire is niet vegan! Is een "gewoon" restaurant (met Michelin ster!). Ze hebben op de a la carte kaart niet eens vegetarische, laat staan vegan opties. Ze kunnen vast wel een menu vegan maken, maar ze hebben geen standaard vegan opties.
maaike5581 schreef:Deborah2 schreef:Voltaire is niet vegan! Is een "gewoon" restaurant (met Michelin ster!). Ze hebben op de a la carte kaart niet eens vegetarische, laat staan vegan opties. Ze kunnen vast wel een menu vegan maken, maar ze hebben geen standaard vegan opties.
Blijkbaar tegenwoordig wel.
Instructrice/vriendin heeft hier afgelopen donderdag toch echt vegan gegeten.

Dat wil ik ook wel.