Amado7 schreef:En dan kaas er over, in de oven en tadaaa
nog een paar stukjes jalapeno peper erbij, stukjes chorizo worst, guacamole en een soort crème fraiche saus heerlijk Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
verootjoo schreef:Is niet iets van de laatste tijd denk ik. Ik mis nog steeds de oude brossen van vroeger(zeg maar de jaren ‘90, toen waren die pas lekker
)
Ik was vroeger dol op de Cream & Chives smaak van Lays. Die ging er toen uit en is nu veeeel viezer weer teruggekomen. Was zo teleurgesteld toen ie eruit ging. Ineens zag ik een vergelijkbare smaak liggen, maar helaas niet zo lekker als de oude.
Nu al een aantal jaar de Deep rigded sweet chili en ik ga echt huilen als deze verandert of verdwijnt 
NatasjavE schreef:Ik hoop echt dat ze de grenadine met rust laten.
Ceffyl schreef:Ooh wat naar voor jeIk was vroeger dol op de Cream & Chives smaak van Lays. Die ging er toen uit en is nu veeeel viezer weer teruggekomen. Was zo teleurgesteld toen ie eruit ging. Ineens zag ik een vergelijkbare smaak liggen, maar helaas niet zo lekker als de oude.
Coca cola heeft ook ooit de smaak veranderd en toen daalden de verkoopcijfers zo ernstig dat ze het hebben teruggedraaid. Er is dus hoop voor je!
Birgit01 schreef:Mijn vader had dat pas met boter, klaagden meer mensen over en is terug veranderd! Dus hoop!
En mijn lievelingschips waren vroeger amsterdammertjes, van die paaltjes! Zou er nog zin in hebben, maar al heel lang verdwenen!
Ceffyl schreef:Ooh wat naar voor jeIk was vroeger dol op de Cream & Chives smaak van Lays. Die ging er toen uit en is nu veeeel viezer weer teruggekomen.
Volgens mij is het inmiddels 15 jaar geleden maar die mis ik nog steeds! Dat was echt de lekkerste chips ooit, toen was het ook nog Smith's geloof ik, een lichtblauw/groene zak. Onze hele familie was er gek op... Jemig ik kan me de smaak nog steeds voor de geest halen en geen enkele (sour) cream of chives chips is ooit bij die smaak in de buurt gekomen.
. Nooit meer zulke lekkere chips gevonden
plutolover schreef:Balen ts
Dat heb ik met de ouderwetse vanille pudding van Mona. Vroeger zat er soort witte saus laagje.. nu alleen aardbeiensaus laagje.. en dat vind ik dus niet lekker..,
Ik ben ook bezig met afvallen en als ik dan chips mag, dan wil ik wel dat ie het waard is. En dat heb ik eigenlijk alleen bij de originele zwart doritos..
Hij smaakt inderdaad een soort zoetig en het scherpe is er helemaal vanaf. Echt zonde! Lijkt wel een soort ketchup achtige smaak. Ik zal eens terugmailen om te vragen waarom ze hem nou eigenlijk veranderd hebben.
Opent er straks juist een telleurgestelde bokker een topic dat haar lievelings chips terug veranderd is door een stel klagende bokkers