Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linoleum schreef:Many schreef:Pff, dat zijn er heel veel haha. Een paar die zo in me opkomen: Sukade in Meppel is bij ons een grote favoriet. In Amsterdam heb ik ook eens fantastisch gegeten bij Meneer de Wit Heeft Honger. En voor sushi gaan we graag naar Blue Sakura in Zwolle.
Ik woon een minuut lopen vanaf Sukade, nog nooit geweest. Maar hoor er echt alleen maar ontzettend positieve verhalen over. Binnenkort toch echt maar eens verandering in brengen
theadora99 schreef:Het is helemaal niet speciaal ofzo, maar daardoor juist zo leuk: http://www.mrjacks.nl
In utrecht, niet duur, zo simpel maar die man die daar loopt is zo enthousiast. Eten was er vorige keer super snel, mensen naast ons hadden maar 1,5 uur om te eten en die hadden echt na 8 minuten eten op tafel staan, het was rustig dus die man heeft meteen mensen verteld het te maken. Ik kreeg mijn pizza niet op (die met gyros) en kreeg alles mee naar huis in een doosje. Zoals ik zei, niet veel, niet het mooiste/duurste/beste restaurant, maar ik vind het geweldig
theadora99 schreef:Het is helemaal niet speciaal ofzo, maar daardoor juist zo leuk: http://www.mrjacks.nl
In utrecht, niet duur, zo simpel maar die man die daar loopt is zo enthousiast. Eten was er vorige keer super snel, mensen naast ons hadden maar 1,5 uur om te eten en die hadden echt na 8 minuten eten op tafel staan, het was rustig dus die man heeft meteen mensen verteld het te maken. Ik kreeg mijn pizza niet op (die met gyros) en kreeg alles mee naar huis in een doosje. Zoals ik zei, niet veel, niet het mooiste/duurste/beste restaurant, maar ik vind het geweldig
Ikwashier schreef:![]()
Mijn vriend is bijna jarig en wij zijn allebei dol op eten. Nu ben ik wel benieuwd wat jullie lekkerste/leukste/bijzonderste/favoriete restaurant is. Het mag van alles zijn! In ben inspiratieloos namelijk. Wij zijn al een keer naar Ctaste geweest in Amsterdam (dineren in het donker.) Het Vuurtoreneiland in Amsterdam lijkt mij heel gaaf, maar wil graag meer horen van bokkers! Het mag door heel Nederland