Het is wel duurder dan in de supermarkt. Maar wel lekkerder combi’s. Ik ben geen fan van noten in mijn muesli, met de zelfgemixte muesli’s kan ik die er dus uitlaten. Uiteraard kan je ook bestaande mixen kiezen.
De beker kan je vinden door 2go beker te zoeken.
Ik eet het zelf in combi met Skyr en doe er nog wat extra whey crispy doorheen. Dit is dan mijn ontbijt/lunch.
Ik heb nu een bestelling gedaan met zn grote mix pakket een kleine kreeg ik erbij en ik heb een bus samen gesteld en een beker... ik hoop dat het me kan ondersteunen in een gezonder levensstijl (ik at alleen savonds) Ben heel erg benieuwd.
nicole_floor
Geplaatst: 30-10-18 23:58
Wat leuk er is een topic over mymuesli. Ik heb laatst ook een muesli beker met een proefpakket met 6 smaken verteld. Dus ik ga het ook proberen of het lekker is.
Ik heb vandaag mijn pakketje binnengehad! Met De 6x mymuesli to go, 1x superchoc en zo een (mooie, stevige en handige) meeneembeker. Ben erg benieuwd naar hoe het smaakt.
Ik had het zaterdag besteld. Dus bij mij duurde het vier werkdagen
Vandaag voor de eerste keer mymuesli geprobeerd. De smaak superchoc had ik gekozen(met kwark). Erg lekker!
Nu vind ik bijvoorbeeld muesli uit de winkel ook erg lekker. Maar de mymuesli is veel minder zoet! En persoonlijk ben ik niet zo een zoete kauw. Dus de superchoc viel erg in de smaak!
Liess__
Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-18 18:50
Ik heb vandaag mijn nieuwe bestelling binnen gekregen!
Had de lepel ‘gespaard’ doordat een collega via mijn link wat had gekocht. De christmas granola en vanille porridge had ik besteld. Kreeg er 6 probeer bakjes bij en een blik thee De waarde van de gekregen producten is hoger dan de bestelde waarde
Ben benieuwd of ik de porridge lekker vind, nog nooit havermout gegeten haha. Ik wilde het proberen met de alpro soya almond, maar ik vond €2,60 voor 1 liter best aan de prijs Nu dus maar met de gewone Alpro Soya melk!
De muesli’s eet ik met Griekse yoghurt. Die is net iets dikker dan gewone yoghurt en vult daardoor net iets beter en langer
Nessa
Geplaatst: 03-11-18 19:28
Toch nieuwe bestelling gedaan De coffee vind ik echt niet lekker. Dus toch maar superchoc besteld, gelijk porridge meebesteld. Houd wel van havermout. Vaak als ontbijt of lunch namelijk!
Hier vandaag ook weer een bestelling binnen gekregen lekker zelf samengestelde muesli komen steeds meer dingen bij om te mengen superleuk om telkens wat anders te mixen Ook de golden glorie thee aan mijn verzameling toegevoegd net ff geproeft en hij was heerlijk. Verder is de sun of heaven hier favoriet de peach of june ook maar dan wel als icetea warm vind ik hem niet lekker