Dus ik denk dat de kinderen al snel genoeg hebben aan een klein stukje.
Ik vind het nog steeds niet zo lekker en raak er nog steeds bomvol van, half stukje is genoeg.
Doe mij maar een lekkere verse slagroom taart
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ook zo lekker maar bestaat niet meer
Nustice schreef:Peelie schreef:Hazelnootschuim
ik at vroeger ook al mokkataart. En wat dacht je van rumrozijnen vlaook zo lekker maar bestaat niet meer
Die is hier in de AH xl nog te koop hoor.

en heb er meteen weer trek in haha 
maar volgens mij is die schade later aangedaan en nuet veroorzaakt door de mokkataart
) 
. Als het mijn kind betrof, zou ie het rustig mogen eten hoor, net als alle andere 'slechte' dingen die ze af en toe eens voorgeschoteld krijgen. Alle andere dagen zijn om lekker gezond te doen 
dejong_wever schreef:Ik moet hem nog maken he! haha..
Hoor iedereen wel steeds zeggen dat het enorm vullend is, ik ben dan ook benieuwd als ik er wat minder koffie in doe of het dan beter is?
Denk dat ik er een combinatie van ga maken, 2 lagen biscuit en 1 laag hazelnoot schuim? Denk dat dat lekkerder is dan alleen maar biscuit.
NatasjavE schreef:dejong_wever schreef:Ik moet hem nog maken he! haha..
Hoor iedereen wel steeds zeggen dat het enorm vullend is, ik ben dan ook benieuwd als ik er wat minder koffie in doe of het dan beter is?
Denk dat ik er een combinatie van ga maken, 2 lagen biscuit en 1 laag hazelnoot schuim? Denk dat dat lekkerder is dan alleen maar biscuit.
He zeg.....je maakt het alleen maar erger.
Hazelnootschuimmokkagebakjes![]()
Pfffffff