Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hoe meer mensen hier hoe leuker en leerzamer het is

Tot nu toe alles gehaald dus ik hoop in Juli mijn diploma te hebben. Ben jij ook bezig met afstuderen?
goed zeg! hopelijk is dit niet de oorzaak voor je nek?]

Hij was uiteindelijk een goeie meter hoog geworden. Citrusplanten ook erg graag uitproberen (zelf gezaaide en opgekweekte grape-fuit, mandarijn en citroen). Nu heb ik weer een citroenboom in pot staan, pakweg 50 cm hoog, maar wel op van die Italiaanse pootjes om potten van de vloer te lichten. Blijkt echt goed te werken en hij knapte zichtbaar op in een paar dagen.
En vooral niet te weinig bemesten en op tijd verpotten, een fout die ik ook maakte in het begin.
. Bij sommige is het wel heel netjes zeg haha!
Kasje kan je gebruiken voor (cerry)tomaatjes en paprika.
dan is het kweken standaard leuker. lieke2 schreef:Marcella, wat is er gebeurd in je tuingoed zeg! hopelijk is dit niet de oorzaak voor je nek?]
En verwacht met echt koud weer niet teveel te kunnen doen met mijn lijf. En er komen ook bonen dus dat kan mooi mee gespit worden de grond in.
Maar degene die nu gefreesd heeft snapte na afloop ook wel waarom niemand wilde frezen bodem was inderdaad betonhard en dat nu dus zelfs ondanks de regen.