Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dus dat mijn reacties niet levensbedreigend zijn, vind ik persoonlijk een gewaagde uitspraak haha.Brainless schreef:In veel kipfilet (broodbeleg) zit melkeiwit.
Ook in andere vleeswaren zit vaak iets van melk.
StalNollie schreef:Brainless schreef:In veel kipfilet (broodbeleg) zit melkeiwit.
Ook in andere vleeswaren zit vaak iets van melk.
goed zoeken ander merk doet vaak al wonderen
hier ook melk vrij ivm koemelk bij me zoontje, maar boterhamworst/ham is er zonder melk
smeerworst
het is gewoon goed zoeken en lezen, en let op verandering van verpakking kan ook verandering geven in wat erin zit. hier maanden smeerworst van aldi zat geen melk in, sinds kort andere verpakking en zit er dus wel weer melk in
er is ook kaas zonder mvelk
pure chocolade mag wel, roomboter mag ook.
tip: oreo koekjes = zonder melk
StalNollie schreef:tamary schreef:Als je er zo gevoelig voor bent, let dan ook op met soja(melk) die lijkt voor je lijf nl ook op gewone melk en kan dus dezelfde allergische reacties opleveren.
dit is niet waar, maar in soja zitten weer meer hormonen waar je lichaam op kan reageren
Pindakaas (evt. met sambal), appelstroop, AH Basic Duospread (duo penotti), Damhert 'nutella', pure hagelslag of pure koffiehagelslag van de lidl, mix hagelslag (dus ook met witte er door) van veel huismerken zoals Perfekt of AH basic geloof ik, zo'n beetje alle soorten jam, muisjes, vlokken (de ruijter extra puur royaal oid is melkvrij), vruchtenhagel
)