Noteert hier stilletjes namen en begint vast een rooster op te stellen wie wanneer voor mij mag komen koken (dat is een eer (als ik dat maar stug volhoud trappen er vast wel een paar in) )
Ik ga voor de rode curry met kip en Thaise wokgroente vanavond
Abracadabra9
Geplaatst: 02-04-16 17:51
Dus....
Danseresje
Geplaatst: 04-04-16 19:04
Wat een leuke, mooie en lekkere gerechten komen er hier voorbij! Hier mijn bijdrage: bedje van sla, pasta, saus van Rode pesto-ui-champignons-knoflook-gele paprika-kookroom, afgetopt met wat mozzarella en pijnboompitten. Beetje zelf in elkaar geflanst en viel me absoluut niet tegen!
Judass
Geplaatst: 04-04-16 20:12
Hier nog een fotootje van gister. Kikkererwten Curry van Jamie Oliver, met drumsticks.
Wat een leuke dingen komen hier voorbij . Ik hou van koken maar sinds de kleine er is komt het er niet van en nou is ook nog eens mijn oven stuk. Word vast beter als de kleine straks met de pot mee eet. Meteen een stok achter de deur om echt gezond te gaan eten
Heerlijk dit Als iemand nog iedeeen heeft voor mee naar school (iets dat mijn broodje hagelslag overtreft ) hoor ik dat graag Iets waar ik niet een uur mee bezig ben
WildChild
Geplaatst: 05-04-16 20:52
Ziet er lekker uit Tyrcanol, en super passend servies! (En met mij gaat het goed! Met jou ook?) De curry lijkt mij ook heel lekker.
Het recept van de tonijnsalade weet ik niet meer precies, ik doe altijd maar wat, maar het was ijsbergsla, Chinese kool, bosui, radijs, komkommer en sesamzaad. Daarop een klein stukje kort gegrilde tonijn en een dressing van sojasaus, sesamolie, gember, rode peper, Thaise vissaus en limoen.
Vandaag:
Volkoren spaghetti met courgetti, garnalen en verse basilicum met een dressing van extra vierge olijfolie, vers citroensap, citroenrasp, knoflook, peper en zout. Daarnaast een beetje rucola met balsamico azijn en parmezaanse kaas.
Ik ben weer even een tijdje vergeten foto's te maken! Vandaag was ook lastig, had boodschappen gehaald voor avond eten maar gingen onverwachts naar Japanner ! Ook niet verkeerd
Drico
Geplaatst: 05-04-16 21:44
Ik vergeet ook steeds foto's te maken haha
01San
Geplaatst: 06-04-16 18:07
Dit is mijn maaltijd voor vanavond.
Broccoli , kip, pasta en hollandaise saus.
Edit : niet uit zo'n zakje hoor de hollandaise saus,, maar de echte lekkere uit een pakje haha
Even een stipje en een hoopje kwijl... Krijg spontaan weer honger
kwita
Geplaatst: 06-04-16 18:33
ohh ik krijg er bijna een (fr)eetbui van zo lekker ziet het er uit. Ook bijzonder hoe iedereen toch weer anders eet en producten anders klaarmaakt. ( en wat is wasabi nog nooit van gehoord)
AlwaysH
Geplaatst: 06-04-16 18:41
kwita schreef:
ohh ik krijg er bijna een (fr)eetbui van zo lekker ziet het er uit. Ook bijzonder hoe iedereen toch weer anders eet en producten anders klaarmaakt. ( en wat is wasabi nog nooit van gehoord)