dus dat gaat gewoon niet goedkomen. Vallen gewoon hier onder de slak of spruitjes of pens. Leuk voor anderen dat ze het lekker vinden.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MyHorseGirl schreef:Nog nooit orgaanvlees gegeten, wil ik uit principe niet. Verder nooit oesters, kikkerbilletjes, slakken, haring, inktvis en een aantal vissoorten (van vis hang ik binnen 1 min boven de wc..) gegeten. Hoef het ook allemaal niet te proberen.. Eet het bewust niet.
meisje_ schreef:MyHorseGirl schreef:Nog nooit orgaanvlees gegeten, wil ik uit principe niet. Verder nooit oesters, kikkerbilletjes, slakken, haring, inktvis en een aantal vissoorten (van vis hang ik binnen 1 min boven de wc..) gegeten. Hoef het ook allemaal niet te proberen.. Eet het bewust niet.
Heb je wel eens pate/leverpate gegeten?
Ohhja haring lijkt mij ook zo vies
schijnt naar kiwi te smaken, dus in die zin ook in mijn straatje.
vond gefrituurde inktvis ringen wel erg lekker
Bambolina schreef:Ik wil heel graag een keer drakenfruit proeven. Het ziet er zo hemels uitschijnt naar kiwi te smaken, dus in die zin ook in mijn straatje.
). Ondanks dat het er ontzettend smerig uitzag vonden ze het best lekker en stiekem heb ik wel een beetje spijt dat ik niks geprobeerd heb
Echt nog nooit van gehoord.
Maar andersom denken veel mensen dat waarschijnlijk ook van mij en avocado

dat wil ik ook!!
)