RiannaB schreef:Ik meld me ook! Ik houd ook erg van thee. Samen met m'n zusje en mijn moeder hadden we vroeger na school altijd al een vast thee-drink-moment rond 15.30 en 's avonds rond 20.30 weer.
Mijn vriend en ik hadden sinds we samenwonen ook al heel wat thee verzameld (lang leve de hamsterweken bij AH). Wel alleen zakjes thee dus, geen losse thee. Tijdje terug besloten we om de voorraad eens weg te werken, omdat de niet-populaire smaakjes steeds maar bleven liggen. Dus nu beginnen we weer met een bijna lege thee plank.
Ik zou ook wel eens losse thee willen halen, maar geen idee waarmee te beginnen. Je hebt zoveel smaken/geuren in zo'n winkel en ik vind de geur vaak ook wel vrij heftig. Maar zo heftig smaakt de thee dan niet toch?
Hoewel, ligt eraan hoe lang je het laat trekken zeker..
Ik heb altijd losse thee. Haal het meestal bij Simon levelt. In de winkel kan je gewoon aangeven waar je van houdt, bv fruitig/zoet/groen/rooibos en dan kan je allerlei thee ruiken en evt proeven. Je kan daar ook een kleine hoeveelheid halen, 50gr is het minimum geloof ik.