Melk in magnetron, havermout erbij, beetje honing en wat kokosraspdinges doe ik altijd. Ik heb dan de komende uren geen honger meer
_Jessie
Geplaatst: 02-06-15 11:52
Ik ontbijt alleen nog maar met havermout dikke vriendjes.
Vaak maak ik een pannenkoekje ervan: 1 ei 1 banaan 6-7 scheppen havermout (eetlepel)
Dit garneer ik met lauw bessen of peer. Soms als ik in een hartige bui ben doe ik er fricandeau op. De blauwe bessen of peer doe ik ook wel eens op als de pannenkoek nog in de pan zit. Dit kan je ook doen met appel. Doe dan kaneel door je beslag Zelfde geldt voor kaas, alleen dan zonder de kaneel.
Maar aangezien je niet wil koken enzo: inderdaad in de magnetron met een beetje kaneel erin, fruit uit de vriezer en dan soya melk. Is wat romiger en zoeter. Als je daar niet van houdt amandel melk. Hazelnootmelk vond ik zelf geen succes, heel zaak wordt het dan. Noten erdoor is ook erg lekker.
Ik gooi 's morgens havermout en sojamelk in een pannetje op het vuur. Pak ondertussen mijn tas in en zet koffie. Als het bijna klaar is even roeren en frambozen uit de vriezer erdoor en klaar. 5 minuten werk en het fruit ontdooit door de warmte wel.