Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
21 dagen eindigt op 1 mei! BelleTessa schreef:Ik denk dat ik hier ook maar eens aan mee ga doen. Na m'n vakantie moeite om weer gezond te blijven, snoep te veel en eet te veel.
Ga morgen pannenkoeken eten in een restaurant en heb nachtdienst en daarnaast zondag de Rotterdamse Marathon 10KM.
Mijn pindakaas is gezond, alleen noten en meer niet, dus die ga ik niet skippen. Geen Nutella wordt een hel haha dat vind ik zo lekker!
Op zich geen koekjes en cake enzo moet wel lukken, dat doe ik toch vaak niet. Ga het ook gewoon niet in huis halen.
Vandaag ook weer te veel gegeten en wil er weer 2 kilo vanaf hebben.
Ik start vanaf nu! Nu nachtdienst, eet morgen ochtend wat yoghurt nog, avond pannenkoeken en dan in de nachtdienst rijstewafels met kipfilet en ochtend weer yoghurt met fruit, nachtdienst eten is altijd even inplannen.
Ook na de marathon moet ik niets gaan snacken, maar mn lijf belonen met gezond eten!
Oke, I can do this!21 dagen eindigt op 1 mei!
Vanaf nu!
Misschien kunnen we tips delen, merk dat sommigen het misschien moeilijk vinden om vervanging voor de suiker te vinden.
ondanks dat manlief expres de hagelslag voor mijn neus zet kan ik die toch weerstaan
Amyyy schreef:Foei!!
Die van mij gaat heel goed! Heb 1 pepermuntje gehad bij de sportschool en toen ik hem op had dacht ik, oh oliebol, die dingen zijn gemaakt van suiker. Achja lesje voor de volgende keer. Ik drink wel veel, en eet ook wel wat noten en rozijnen, om wat te snacken. Ik heb morgen 2 hele grote deadlines dus ik ben al 3 dagen non stop bezig, ook snachts en dan vind ik het wel lekker om iets te eten.
Ik eet ook veel pindakaas hehe, maar die is wel zonder suiker, dus ik vind dat het mag.
)