geeft niets,zelf maken is veel lekkerder...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ook appelbeignets en soms met ananas maken ze zelf. Maar de appels moeten wel erg goed uitgehold zijn, zoals jolien hierboven zegt. Het voordeel van zelf doen is dat je dat goed kunt controleren. Helaas hebben de oliebollen van mama soms wel tentakels, maar smaakt er niet minder om.
Lalidan schreef:Ik weiger in de rij te staan voor oliebollen, bovendien zijn zelfgemaakte veel lekkerder. Zeker sinds oliebollenbakkers in bananenbollen geen banaan meer doen, maar een of ander chemisch smeergoedje....
Qua lepel gebruik wij een ijslepel voor de bollen, de flappen gaan er gewoon met de vork in. Verder een steelpannetje met azijn op een pitje ernaast tegen de stank. Wij gebruiken verder de wok om in te bakken. Wel hebben we voor de zekerheid de blusdeken altijd op tafel liggen, maar als sinds ik een ukje ben bakt mijn moeder zelf en behalve een keer een minibrandwondje van een spettertje is er nooit iets gebeurt.
chelle_dora schreef:Lous schreef:Moet je eens de commentaren lezen van de slecht scorende kramen/zaken. Lig hier echt in een scheur
Ongehoord. Man scharrelt rond in kraam met brandende pijp in mond. Panel weet dat niet, maar is genadeloos. Vetbol die naar motorolie stinkt. Glinsterende vetspons. Dieptepunt van 2014.
![]()

Een recensie in Utrecht schreef:Beoordeling: 2,5 / oneetbaar.
Licht van kleur, grauwe smaak. Ook klef in de mond. Een prima oliebolletje om op oudjaar mee te nemen als je niet van je schoonfamilie houdt.
Een recensie in Amsterdam schreef:Beoordeling: 2,5 / oneetbaar.
Conclusie: Met het Stedelijk Museum, het Rijksmuseum en het Concertgebouw op zichtafstand bevindt deze kraam zich in het centrum van de cultuur. Kunst om zo'n walgelijke oliebol te maken.