Elinex304 schreef:Jawel. Alleen mn ouders en mn zusje eten eruit en ik heb geen overdraagbare aandoening
.
Gaat dat niet schimmelen dan?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

xEmily schreef:Kan suiker schimmelen dan?
Ik vindt het eerlijk gezegd niet eens zo raar. Als ik shag geknoeid heb dat op mijn jas wordt het ook gewoon van mn jas weer in dat zakje gedaan voor de volgende keer, boter te veel op mn boterham? Met mes erafschrapen en met eventuele broodkruimels weer terug in het pakje
Maar goed. Ontopic. Qua stroop doe ik altijd een klodder en smeer het uit over mn pannenkoek. Ik snijd mijn pannenkoek altijd in stukje en eet stukje voor stukje. Volgende keer ga ik proberen met een lijn stroop en dan dichtrollen, dat is toch het gebruikelijkst?
. Ja dichtrollen is het gebruikelijkst
. Elinex304 schreef:xEmily schreef:Kan suiker schimmelen dan?
Ik vindt het eerlijk gezegd niet eens zo raar. Als ik shag geknoeid heb dat op mijn jas wordt het ook gewoon van mn jas weer in dat zakje gedaan voor de volgende keer, boter te veel op mn boterham? Met mes erafschrapen en met eventuele broodkruimels weer terug in het pakje
Maar goed. Ontopic. Qua stroop doe ik altijd een klodder en smeer het uit over mn pannenkoek. Ik snijd mijn pannenkoek altijd in stukje en eet stukje voor stukje. Volgende keer ga ik proberen met een lijn stroop en dan dichtrollen, dat is toch het gebruikelijkst?
Ben dus toch niet de enige. Ja dichtrollen is het gebruikelijkst
.
. xEmily schreef:boter te veel op mn boterham? Met mes erafschrapen en met eventuele broodkruimels weer terug in het pakje
Heerlijk topic dit 

Ik heb sowieso nooit teveel stroop en anders haal ik de pannenkoek erna wel door de gelekte stroop 
. En dan oprollen en ook nog een zigzagje over de buitenkant met poedersuiker 
)