Mac Donalds klachten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 10:23

Heimdallr schreef:
Gratis friet! Een vriend van mij doet dit standaard! In Amerika doen ze het ook. Waarom zou je hier een klacht over in willen dienen?

Goh, je zou maar allergie's zijn voor aardappelen.....jammer maar helaas maar een volgende dooie na het eten bij de MAC, moet toch kunnen ?

Sem_

Re: Mac Donalds klachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 10:31

Zo had ik laatst 2 hamburgers in plaats van 1 :D

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 10:36

Doanique schreef:
Heimdallr schreef:
Gratis friet! Een vriend van mij doet dit standaard! In Amerika doen ze het ook. Waarom zou je hier een klacht over in willen dienen?

Omdat dit niet is wat ze had besteld misschien? :+

Ja snap ik, maar nu heb je wel extra eten. :')

Als je nu een slak in je salade hebt, oke... haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 10:36

Bassenqua schreef:
Heimdallr schreef:

Goh, je zou maar allergie's zijn voor aardappelen.....jammer maar helaas maar een volgende dooie na het eten bij de MAC, moet toch kunnen ?

Dan zou ik je al afraden om bij de mcDonalds te gaan eten want je weet nooit wat daar in je eten zit _O-

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 10:37

Bassenqua schreef:
Heimdallr schreef:

Zo was mijn opmerking helemaal niet bedoelt hoor. Maar ik vind het een beetje raar om over zoiets een klacht in te dienen. Ik snap TS wel, dit had ze niet besteld. Maar hoe de opening post begint geeft mij de indruk dat ze heel erg boos is. Terwijl dat helemaal niet nodig is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 10:37

Oke.... ik heb een ergere.....
Mijn zwager had eergisteren een pleister in zn mac friet :r :r :r

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 10:39

VivaLaVida schreef:

Gadver! Ja daar ga je dus echt wel over klagen!

Ik had een keer zout overgoten friet, was niet te vreten.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 10:47

Heimdallr schreef:

Slakkenslijm is anders een hype geweest in verzorgingsproducten, en slak valt onder delicatesse :Y)

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 10:59

antje_vip schreef:
Heimdallr schreef:

Slakkenslijm is anders een hype geweest in verzorgingsproducten, en slak valt onder delicatesse :Y)

Ja verzorgingsproducten... :')
Nou ik denk niet dat een slak in je salade valt onder delicatesse. Wel die Escarcot gevallen, maar ik vind het maar ranzig.

Ik ga zondag naar de mac, eens kijken wat voor verassing ik krijg. :')

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 11:09

Doanique schreef:
Bassenqua schreef:

Dan zou ik je al afraden om bij de mcDonalds te gaan eten want je weet nooit wat daar in je eten zit _O-

Nou ja voor mij is dit bijv. wel belangrijk en een extra reden om niet (snel) een Mac op te zoeken... nu doe ik dat toch al niet maar toch...

Waarom? Ik eet glutenvrij, en kan dus echt goed ziek worden met alle gevolgen vandien als ik gluten binnenkrijg.

De hamburgers zelf en friet zijn glutenvrij, de broodjes niet... Als friet bij een hamburger terechtkomt, welke op aparte stations worden gemaakt, tja... dan is de kans groter nmi dat dat andersom ook kan gebeuren.
Alle andere burgers zijn niet glutenvrij, dus ook de kipburger.

Als je echter naar de Mac belt voor informatie over glutenvrij garanderen zij echter dat ze glutenvrije 'producten' hebben en dat hun preparatielijn schoon is.. tja dit getuigt van het tegendeel.

Toevallig weet ik dat de Mac in mijn regio tegenwoordig over glutenvrije broodjes beschikt (is experiment, zijn maar enkele Macs in Nederland die deze nu hebben), ik heb gedacht het eens te proberen, want tja... het is minimaal 10 jaar geleden dat ik een broodje hamburger op heb :P
Maar nu sta ik daar toch een stukje minder om te springen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 11:30

Kan ik me goed voorstellen ja... Ik zou het bij Mcdonalds en al die andere rambam zoals de KFC enzo niet proberen als ik zelf geen gluten kon eten. :n

Islien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 11:37

VivaLaVida schreef:

dat gaat wel echt *te* ver als het aan mij ligt
bleh!!
al een klacht ingediend ?

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 11:42

dit kan komen omdat alles snel klaar moet worden gemaakt je moet bijvoorbeeld binnen 30 seconde hamburger klaar hebben daardoor komen er soms fouten.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 11:44

Zou het niet gewoon kunnen zijn dat een beginnend iemand de frietjes heeft gebakken in de frietfrituur en niet in de nuggets en burgers kant.
Want als ik meekijk liggen deze toch naast elkaar?

Wel goede service, geniet maar van dat ijsje :j

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 11:53

Netjes opgelost door de Mac.
Echter, of het nu expres is gedaan of dat het per ongeluk was: het valt toch echt wel op dat er 2 frietjes tussen de burger zit wanneer je die staat te maken? Het is niet zo dat de broodjes door een machine worden gemaakt. Het moet zo'n medewerker toch wel opvallen dat er 2 verdwaalde frietjes tussen zitten?
Het hoort er gewoon niet. Punt.
In ieder ander restaurant of "vreetkeek" was waarschijnlijk hetzelfde gereageerd wanneer er iets zou ontbreken of iets niet goed was geweest. Je hoeft dan natuurlijk echt niet met veel bombarie een klacht in te dienen, maar je mag het bedrijf er best op wijzen dat er iets niet goed is gegaan.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 11:54

Ach ja, mijn moeder had een tijd geleden een rups in haar Mc Salad.
Gratis groenvoer :Y)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 12:04

Hm ook lekker. :')
Ik heb gelukkig nog nooit iets geks gehad in mijn eten, hoewel ik dat nu wel flink moet afkloppen denk ik, als ik zo de ervaringen van anderen lees.
Ik heb één keer gehad dat mijn aardbeienmilkshake mierzoet was (3x zo zoet als normaal) en naar frambozen smaakte. Ik weet dus niet zo goed hoe de milshakes worden gemaakt, maar ik had toen sterk het vermoeden dat het sausje voor over de sundae ijsjes in mijn milkshake was gedaan. Het smaakte prima hoor, maar niet helemaal wat je zou verwachten van een aardbeienmilshake. Heb hem gewoon braaf opgeslobberd. :9

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 12:05

Dit is in ieder geval goed voor mijn dieet... Pleisters, slakken :')
De zin naar fastfood is even weg haha :+

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 12:09

Niet bij de Mac, maar bij de Burger King heb ik ooit eens iets raars gehad. Er staat daar overal op borden en schermen "wil je kaas op je burger? zeg cheese!" je kunt dus op elke burger kaas toe laten voegen voor 50 cent extra of iets dergelijks. Ik had een kipburger, zit standaard geen kaas op dus ik vroeg "om een kipburger met kaas" werd die werknemer me toch een partijtje woest op mij -O-

Dus ik wijs naar het scherm waar het hele kaasgebeuren wordt aangegeven. "Ja het is super druk vandaag! we kunnen niet zomaar overal extra kaas op doen! wat denk je wel niet??"

Vervolgens neem ik een hap uit de burger en zit er een hele andere saus op en mist de sla. Nou ik zag de bui al hangen als ik daar ook weer iets over ging zeggen, maar ik bestel een (redelijke dure) burger toch op basis van wat ik lekker vind? En barbequesaus lus ik nou eenmaal echt niet. Nou ik kon het filiaal verlaten toen ik dus aangaf dat het de verkeerde saus/burger was.

AcrylicMess

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 12:18

Ik heb zelf bij de Mac gewerkt en je kunt inderdaad het beste even bellen of het klachten formulier invullen. Dit is naar mijn idee gewoon een stomme grap geweest kan me niks anders bedenken.

Als je aangeeft dat je een allegie hebt houden ze daar vaak rekening mee en zijn de medewerkers meestal wel bereid om dit wel door te geven en hier dus rekening mee te houden.

De milkshakes worden bereid in de machine met zakken met verschillende soorten siroop (elk aangedloten op een andere slang). Waarschijnlijk heeft de verkeerde smaak op de verkeerde slang aangesloten gezeten waardoor als je op het knopje aardbeien drukt dus geen aardbeien shake krijgt. De siroop van aarbeien en framboos hebben bijna dezelfde kleur in drukte kan het zijn dat iemand dus niet het etiket heeft gelezen en dus is zo per ongeluk de verkeerde smaak op de verkeerde slang aan gesloten.
Laatst bijgewerkt door AcrylicMess op 26-07-14 12:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 12:21

Ik kijk wel eens op Reddit en daar staan ook echt de goorste dingen die in eten gevonden zijn :P bebloede pleisters, beesten, nagels, haren, gadvergadvergadver.

Heb zelf wel eens een dooie vlieg in zo'n beker Noodles gehad waar je alleen water bij moet doen. Bah :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 13:02

Pearlx: begrijp ik goed dat je eruit werd gekickt omdat je de medewerker erop wees dat de verkeerde saus op de burger zat? Ik had na zijn woedeaanval tijdens het aannemen van je bestelling al laten weten dat ik mijn eten wel ergens anders zou halen. Is hij nou helemaal?

AcrylicMess: zo'n vermoeden had ik ook al bij de milkshake. Ik vond het niet echt de moeite waard om er moeilijk over te doen.

Warboel: bah!

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 13:08

Jolien87 schreef:
Pearlx: begrijp ik goed dat je eruit werd gekickt omdat je de medewerker erop wees dat de verkeerde saus op de burger zat? Ik had na zijn woedeaanval tijdens het aannemen van je bestelling al laten weten dat ik mijn eten wel ergens anders zou halen. Is hij nou helemaal?

Ja, ik werd 'vriendelijk' verzocht het filiaal te verlaten :n Ik had ook geen zin om nog verder te lopen rellen daar. Net op het moment dat dat gebeurde liep er ook een zwerver binnen die bij ieder tafeltje ging bedelen, heb hem mijn burger in de handen gedrukt en ben vertrokken.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 13:14

Nou heel eerlijk ik ben totaal geen zeikerd over dit soort dingen MAAR eten dus wel. Deze burger is duidelijk niet hygienisch bereid anders zaten er geen frites in. Wat als je allergisch bent ofzo? Ik vind het echt wel de moeite eventjes te bellen over dit soort dingen. Ik vraag ook een nieuw ijsje ofzo als ik er een haar in vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 13:14

Ik zou juist blij zijn als jou was met extra friet, grote kans als je daarmee terug gaat dat je in de prijzen valt en gratis menu kado krijgt :D