Jaja de shoarma ligt in een paardenhoofd figuur , het blijft bokt

Hij vult goed en is erg lekker
, de witlof overheersde niet . Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, zij het dat ik het een volgende keer wat pittiger zou maken. Het zou ook wel lekker zijn met stukjes walnoot of andere noot voor een vegetarische variant.
ponyparadijs schreef:Sorry luitjes als het niet in de smaak valt of iets.
Ik moest een begin maken.
De afgelopen dagen was het zo heet dat ik al flauw viel bij de gedachte aan een fornuis!

Tweede dag heb ik 'm opgebakken, en dat vond ik een stuk lekkerder! Net als ik bij boerenkool altijd heb
Ik geef een 7
. Salades maak ik iig vaak al 's morgens, en soepen e.d. een dag eerder. Stamppotten nooit, dat vind ik altijd zo'n gedoe om die massieve massa gelijkmatig door te warmen
.
Dat is ook hetgeen wat me niet aanstaat in de meeste stamppotten: een hap gepureerde smakeloze aardappel
Maar dat dat ook geldt voor andere dingen is eigenlijk heel logisch ja, misschien toch eens proberen
. 

Gribeltje schreef:Hoi,
Ik ga ook nog even updaten!
Heb het recept uitgeprobeerd en vond het zéér lekker, ookal zijn we geen witlooffans!
Toch ga ik dit zeker nog eens maken!
(Puree en witloof-appel wel niet onder elkaar gemengd wegens het visuele effect en kipfilet genomen ipv reepjes)
[ Afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan?