Heb alleen in plaats van verse spinazie, diepvries spinazie gebruikt omdat ik alleen ben en de helft in wilde vriezen (en de spinazie dus niet want die kan je dan niet weer opwarmen). Dus volgende keer dat ik het eet haal ik gewoon weer een paar blokjes spinazie uit de vriezer. Denk dat het met verse spinazie wel nog lekkerder is...
En in plaats van de feta heb ik een handje walnoten in stukjes gehakt toegevoegd, ik houd niet zo van warme feta en had nog een doosje walnoten liggen.
Verder vond ik de combi echt wel heel lekker! Met een klontje boter en een paar eetlepels water erdoor heb ik de mosterd iets meer tot een saus gemaakt, maar de combi van anijszaad en mosterd is inderdaad heel lekker!

Of nou ja, dat hoop ik ooit te kunnen bereiken. Ik dwing hem nergens toe, maar het zou toch mooi zijn als hij het uit zichzelf lekker ging vinden!
elke studentenstad heeft er wel een. Even kijken wanneer, vaak op zaterdag wel en dan nog een dag in de week 
Hoe doen jullie dat? IK ben 5 dagen per week op mijn kot, dus daarin moet ik telkens zorgen dat alles "vers" opgebruikt is. Ik heb nu een courgette laten liggen en een halve broccoli in de hoop dat die maandag nog goed is om soep mee te maken... 
"
Ik eet dus wel (volkoren) pasta, couscous, quinoa, rijst... om dat een beetje te vervangen