Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Moehahahahahaaaaa!!! lor1_1984 schreef:Courses schreef:Ze hadden laatst ook de foccacia's ineens uit het assortiment gehaald. Die haalde ik altijd daar omdat er 2 in een pakje zitten en ik vind ze echt heel lekker, halen ze ze zomaar uit de schappen
De Italiaanse bollen waren ook al pleite.![]()
TS, als ik eraan denk zal ik van de week even kijken of ze in Nunspeet of Harderwijk te vinden zijn.

Heel erg bedankt!
Tieneke schreef:Misschien moet je toch al eens beginnen te wennen aan het mogelijke idee dat er heel misschien toch erg weinig kans bestaat dat je teerbeminde soepje nooit meer.... euh... terugkomt... Ik weet dat het een bijzonder pijnlijke ervaring is om te rouwen, en al helemaal om een soepje, maar het hoort bij het leven. Over een jaar of 10 ben je er vast wel overheen
imd schreef:Oh nee, ten zuiden van station kom ik eigenlijk nooit. Is dat die waar ook 'n Action bij in de buurt zit?
Tieneke schreef:Misschien moet je toch al eens beginnen te wennen aan het mogelijke idee dat er heel misschien toch erg weinig kans bestaat dat je teerbeminde soepje nooit meer.... euh... terugkomt... Ik weet dat het een bijzonder pijnlijke ervaring is om te rouwen, en al helemaal om een soepje, maar het hoort bij het leven. Over een jaar of 10 ben je er vast wel overheen
). Dus misschien kun jij alle tomatensoepjes die er op de markt zijn ook proberen en er zo eentje vinden die je ook lekker vind? Want ik ach de kans indd helaas klein dat je oude vertrouwde soepjes terugkomen, net zoals die van mij
KarinvdM schreef:Niks aan verloren! Die zakjes soep zitten vol met zout en suikers, en andere ongezonde meuk!
Gewoon in het weekend lekker zelf verse tomatensoep gaan maken van échte tomaten en dan genoeg maken voor de hele week.
Ik wilde net hetzelfde gaan zeggen. Helemaal mee eens. Lekker verse soep maken en niet van die instant troep eten. 

Ik vind dat ik er nu wel lang genoeg zonder heb gezeten, dus ik ga vanmiddag de brief uitprinten en opsturen!
Thanks! Waar heb je die gehaald?