Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

werkt bij mij super zo heb ik jaaaaaaren geen eieren meer gegeten
ik lust ze wel ben ik achter gekomen haha SecretLIN schreef:ja in de zomer weer lekker meloen etc scheelt ook een hoop haha
ik kan er zo maanden vanaf blijven van snoep.. probeer je in te denken dat je het niet lekker vindwerkt bij mij super zo heb ik jaaaaaaren geen eieren meer gegeten
ik lust ze wel ben ik achter gekomen haha
Hoe dan?
. In de winkel is het heel moeilijk het te vermijden maar je kan het , en verder drink ik thee zonder suiker met is nu echt vies en zoet
Enige wat ik haal zijn appels die lust ik wel , en bij de buurvrouw krijg ik weleens wat lekkers maar ook gezond weleens
(aardbeien lekker zoet oh heaven) simodi schreef:SecretLIN schreef:ja in de zomer weer lekker meloen etc scheelt ook een hoop haha
ik kan er zo maanden vanaf blijven van snoep.. probeer je in te denken dat je het niet lekker vindwerkt bij mij super zo heb ik jaaaaaaren geen eieren meer gegeten
ik lust ze wel ben ik achter gekomen haha
Proberen te denken dat je chocolade niet lekker vindt ... als je daar gek op bent?!Hoe dan?
xMendy schreef:TS is het misschien een idee om te beginnen met (groene) smoothies? Ja vers fruit en groente is duur, maar daarentegen ben je wel supergezond bezig. Misschien kan het je helpen met afbouwen van suikers. Eerst uit fruit halen en vervolgens fruit minderen/vervangen door meer groenten. Je kan er eindeloos mee varieren. Er loopt ook een topic ergens op VT over groene smoothies.
Bhriseis schreef:Kuggur, als je denkt dat je me nu uit mijn schulp lokt, moet je met zwaarder geschut aankomen. Ik vind jouw reactie heel erg offtopic; de TS vraagt om tips of en hoe ze kan minderen met suikers. Volgens mij zijn er meer dan genoeg onderzoeken die uitleggen waarom sommige suikers slecht zijn, en andere niet. Jouw pc heeft ook google.
Om een of andere reden kan ik prima begrijpen waarom jij een andere mening hebt dan ik (mooi toch, elk zijn eigen ding?), maar is dat omgekeerd niet het geval.