Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
__Leonie schreef:Carpaccio pannekoek!!! Echt goddelijk.
Gewoon simpel een pannekoek met carpaccio, pijnboompitten, dressing, rocola en parmezaan.
Akke_sSpring schreef:Pannenkoek Royaal bestrooien met bruine basterdsuiker, heel veel aardbeien eroverheen verdelen en dan een dikke laag klopklop eroverheen smeren. Eigenlijk een soort taart ipv pannenkoek maar zooo lekker. Is nog een recept van de oma van mijn moeder en mijn kinderen vinden het ook echt een traktatie
mandy358 schreef:Met kaas en stroop![]()
Pas hoorde ik iemand over een pesto mozarella tomaat, die wil ik uitproberen!
Als wij thuis pannekoeken bakken gaat door de helft van het beslag altijd krenten. Heerlijk met stroop of (kaneel)suiker!!zijn er meer die dat doen?

Diertjec schreef:Je kan ook pannenkoeken met bier maken, worden ze een stuk luchtiger van, en is ook errug lekker
Wordt inderdaad wel luchtiger er van, hmm misschien een keer de moeite waard om te proberen! Fairytales schreef:Kokosmelk, dat is een geniaal idee!
Salami of chorizo is inderdaad ook een goed idee, misschien net wat pittiger dan spek of ham, lekker.Diertjec schreef:Je kan ook pannenkoeken met bier maken, worden ze een stuk luchtiger van, en is ook errug lekker
Bier.. als in een heel flesje.. of twee?Wordt inderdaad wel luchtiger er van, hmm misschien een keer de moeite waard om te proberen!
)