(En kruidenpotjes ook met enige regelmaat.)
800 graden, da's toch voor keramiek enzo?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
saroanda schreef:Sjors schreef:Wij (ik + broertje) waren een dag alleen thuis, en moesten zelf pizza maken. Ik netjes oven voorverwarmd, tot de streepjes weg waren (dan is de oven warm). Hup oven op 800graden 11minuten ingesteld, pizza erin.
Ongeveer rond 6minuten ruikte ik een aangebrande geur , ik ging kijken bij mijn pizza: helemaal zwart![]()
Ik had de oven niet in moeten stellen op 800graden
Wat voor een oven heb jij dat 'ie tot 800graden gaat? Die van mij gaat maar tot 250.
Yamcha schreef:Whahaha, dat vroeg ik me ook af
En hoe lang duurt het voordat zoiets afgekoeld is?
secricible schreef:Ik vermoed zomaar dat je een combi magnetron hebt en dat je hem op magetronstand 800watt hebt gezet. 800graden gaat niet in een normale oven..
Ik heb ooit pizza in de oven gegooid met de verpakking er omheen. Kwam er pas achter toen hij klaar was. Geen succes...
[***] schreef:haha, ben nou wel heel benieuwd wat je in godsnaam op 800 graden zou moeten bakken![]()
Daar gaan we weer.

Ik had niets anders...)
. Eerst de marinade gemaakt waar het beessie een nacht in moest liggen alvorens deze te bereiden. Veel werk er aan gehad en lang moeten wachten vanwege het stoven. Maar eindelijk klaar om gegeten te worden
daar ken ik er ook nog een van, lol.