. ( anders gaf ik de tip niet hier en alles smaakt zo lekker ermee, heerlijk )Tja , in belgie ook nog niet gevonden, wij zijn nederbelg in grensgebied. Is er nergens een toko in de buurt ? Maar ah en jumbo verkopen ook rijstolie in NL dan..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) ook aanmaken met diksap voor een smaakje. Icetea kan toch ook van koude zelfgetrokken thee met een citroentje en ijsblokjes?TamaradB schreef:Randy; Het gaat er juist om dat ik er vanaf wil, van die giftige drankjes, maar ik zoek een alternatief, NAAST het water en Spa Rood dat ik al in m'n hoofd heb. Dus je reactie van 'stop met die drankjes en drink water' leek een kort-door-de-bocht-reactie, aangezien ik dat zelf al had aangegeven. Ik zoek dus alternatieven, behalve water, thee, spa rood etcetera, die makkelijk mee te nemen zijn naar m'n werk én goed voor je.
JJane; gelukkig doe ik dat al nooit, onderweg iets kopen of bestellen...
Mri; goede tip, maar wederom meer iets voor thuis.
Jasz; ik wil het echt liever makkelijk houden, heb je geen ervaring met pet-flesjes met goede dranken? Zoals Spa Rood?
TamaradB schreef:Je hebt helemaal gelijk Chubby, maar ik vind plastic flesjes om te hervullen net als de drinkbekers voor mee naar school van vroeger altijd zo vies en muf ruiken, ook als je ze goed schoon maakt.

Daar hebben ze heeeeel veel biologische producten, dus zonder E-Nummers
Maar let wel op, je moet niet alleen kijken of er E-Nummers in een product zitten, maar je moet de hele ingredieënten lijst lezen, ze kunnen ook de naam van de E-Nummer erin zetten, bijvoorbeeld E621 is een smaakversterker, dan kunnen ze tussen de ingredieënten 'smaakversterker' zetten in plaats van E621