Ik vind ook dat de candymelts van Wilton veelste dik blijven, gelukkig is het me met een lepel wel aardig gelukt! Ik bestrooi ze altijd gewoon lekker met verschillende sprinklers, omdat het gewoon lekker is!
nientje78
Geplaatst: 29-01-13 08:51
Alwiene schreef:
Mijn apparaat komt van de Action, kostte maar iets van 11 euro en werkt super
Bedankt Zal ze vandaag eens even bellen of ze die hier ook hebben. Dichtsbijzijnde zit 20 km hier vandaan en wil niet voor niks gaan.
Ik heb ook al tig popcakes gemaakt Heb zo'n popcake machine En nu 3 boeken, allemaal gekregen hihi.
Alleen fanatiek met vlagen...
Anoniem
Geplaatst: 29-01-13 09:07
Jaaa ik ook! Heb ze alleen nog maar 1 a 2 keer gemaakt en mijn popcake maker ligt in Nederland en ik zit nu in Canada haha. Wil vd week hier ook eentje halen.
nientje78
Geplaatst: 29-01-13 09:35
Ziet er allemaal lekker uit,krijg er zin in om ze te maken
blauw00gje
Geplaatst: 29-01-13 09:45
Ik ga dit topic eens volgen. Ik maak veel cupcakes en wil nu ook eens cakepops gaan proberen. Ook voor mij geldt dus: Naar de Action
Purkii
Geplaatst: 29-01-13 10:02
hoi, meld ik me hier ook maar aan Vind het heel leuk om te bakken, zowel taarten, cupcakes en popcakes Heb een popcakemaker van de action, ding doet het prima, heb hem nu een paar keer gebruikt dus ben nog niet heel bedreven, heb een keer geprobeerd een roos te maken, een heel gepriegel..eerst door de roze candymelts en daarna met halve rondjes fondant, dit was het resultaat..
En een keer varkentjes
Ik wil nog wel een keer een standaard halen voor de popcakes, heb ze nu in piepschuim en in oase gehad en allebei beviel me niet...kiepte snel om.
de varkentjes heb ik met roze glazuur gedaan en dan van fondant oogjes, neusjes en oortjes erop geplakt..de roos eerst candymelts en daarna fondant ertegenaan geplakt. Had allemaal rondjes uitgestoken en die gehalveerd, dan een beetje platter drukken en ertegen aan geplakt (beetje water en poedersuiker, hoewel water aleen ook vaak voldoende is...heel klein beetje anders smelt je fondant helemaal)
Wauw Purkii, jij hoort hier niet thuis, jij bent te goed hahah! Lieve mensen ik zag dat er een cake pop maker in de aanbieding is bij trekpleister voor 14 euro volgens mij?
Purkii
Geplaatst: 29-01-13 15:09
Haha ...nou dat valt wel mee hoor... laat gewoon alleen zien wat (na 1000x misgaan) gelukt is (voordeelvanmislukken=ikmagdemisluktezelfopeten)
nientje78
Geplaatst: 29-01-13 15:29
@Michelleex; gelijk even gekeken op de online folder, en idd...voor 14,99.
Maar zal straks voor de zekerheid ook even de action bellen,voor hetzelfde geld is hij daar goedkoper
Die roos is gaaaf! Die wil ik ook eens gaan proberen.. Laatste keer dat ik het deed ging ik met candy melts werken (van de Jumbo) maar dat was één groot drama!
Ben toch wel benieuwd, wat is nou het grote succes om die gekleurde chocola te smelten? Het beste merk etc?
Oh, ideaal! Ik wil die van de Action gaan halen maar ik geloof niet dat daar (voor dat bedrag) een standaard bij zit. Die eierdoos is een goed idee! Het gaat me alleen maar om het versieren zelf.
Iemand toevallig al de Action gebeld voor die cake pops maker? Ik kreeg te horen dat de filialen niet telefonisch bereikbaar zijn en dat we voor de voorraad bij het filiaal langs moeten gaan. Wat een service weer
nientje78
Geplaatst: 30-01-13 11:54
Nee,had nog niet gebeld. Maar een dorp verderop hebben ze nu ook zo'n cake pop maker,dus ik ga daar vanmiddag even langs. Voor de dichtsbijzijnde action moet ik minimaal 20 km rijden...
Ik heb smelt choco gehad van de jumo, beetje zonnebloem olie eerst erin, en ging prima Ik heb ook de stenen houder van de jumbo
nientje78
Geplaatst: 30-01-13 17:21
Bn ook even langs de Jumbo geweest (en de Xenos) maar geen houder te bekennen. Afgelopen weekend stond er nog een paar en nu alweer uitverkocht Aankomend weekend maar weer even heen. Apparaat heb ik nu bij de trekpleister weg. Voor die 3 euro extra ga ik niet helemaal naar de action toe. Ook nog even langs de blokker geweest (en ook bij xenos) maar daar waren ze al 20 euro.