HelloFresh wie kent het?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dipstaartje

Re: HelloFresh wie kent het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 15:02

Het wordt thuisbezorgd dat kost ook geld
Als ik het ergens een biologisch pakket zou kunnen komen halen dan deed ik dat

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 15:17

Ik ken het concept ook. Was in eerste instantie ook wel geintresseerd maar wat mij betreft ligt de prijs te hoog. Ik kook meestal al helemaal vers (dus geen knor pakjes voor mij :). En ik heb een grote eter thuis (lees, hij eet voor 3 personen!). Door verstandig in te kopen ben ik momenteel minder kwijt voor 5 dagen in de week dan met de box. Maareh, in lekkere recepten heb ik altijd interesse!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 15:54

dipstaartje schreef:
Het wordt thuisbezorgd dat kost ook geld
Als ik het ergens een biologisch pakket zou kunnen komen halen dan deed ik dat

Bij mij is het op de route naar mijn paard, het staat gekoeld, dus als ik een dag later kom is dat ook niet erg.
Thuis bezorgen vind ik dan weer niet handig, want ik ben maar weinig thuis :')

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 17:26

ik krijg van te voren een email met de tijden en het is nu weer 's avonds best wel laat
dus vind het prima
hier hebben we dat gewoon niet midden in de stad een biologische boerderij :-)

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 10:43

Paard staat dan ook niet midden in de stad, ook al woon ik daar zelf wel ;)
's Avonds laat? Hoe wordt het bezorgd dan?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 18:46

Ohh die recepten klinken wel erg goed zeg! Beetje jammer dat het voor mij te veel en te duur is, maar als iemand het recept voor de wraps met kip en komkommerraita en de aardappelsalade met feta heeft, houd ik me aanbevolen O:)

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 18:57

ik ben al een tijdje lid, maar nu even gepauzeerd.
Vind het echt een uitkomst en al heel veel dingen gegeten die ik niet kende.

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 18:52

daarom doen wij het ook even wat andere dingen eten dan normaal

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 20:06

Ik kon dit nog helemaal niet, kwam gisteravond op pinkypolish toevallig een stuk erover tegen met een recept wat erg lekker klonk (en het recept stond ook helemaal in de blog :D ), dus vanmiddag de ingredienten gehaald en vanavond als avondeten op.
Vond het erg lekker, al vond ik het wel een beetje "karig", als in dat wij vaak romige sausjes eten enzo.
Ik had trouwens de tortellini met geitenkaas en raapstelen gemaakt.
Wel enkele aanpassingen: 3 teentjes knoflook ipv 1 teentje, 1 sjalotje en 1 rode ui ipv alleen 1 sjalotje en 120 gram geitenkaas ipv 80 gram. Leuk en totaal iets anders dan normaal. Was een beetje bang dat vriendlief het neit zou eten, want alles wat vreemd klinkt eet hij niet :'), maar na 2 happen en de hele tijd "jammie, jammie, lekkerrrrr" vroeg ik of hij het zeker wist omdat er geitenkaas in zat _O-.

Voordeel was dat we allebei een vol gevoel hadden, maar niet vol-vol zeg maar én dat de pan leeg was! Oftewel: niks invriezen en/of weggooien *\o/* .

Ik wil zeker een keer een proefpakket gaan proberen, maar gezien de prijs weet ik niet of ik het altijd zou willen..

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 20:43

ik heb vandaag de box binnen en ik geloof dat we heerlijk gaan eten de komende tijd

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 20:54

Qua vlees he.. Wat zit er voornamelijk in? Als dat namelijk gehakt is, zou ik bijvoorbeeld geen vleesproefpakket willen, word daar altijd kotsmisselijk van.
En vis, is het voornamelijk zalm en witvis of ook andere soorten vis?

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 21:01

heb nu mijn 2de pakket ern nog geen gehakt in het pakket gekregen

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 21:07

Okee, dat is top. Net ook even zitten googlen op recepten en via smulweb kwam ik er een aantal tegen, maar inderdaad (gelukkig!) erg gevarieerd! Zag qua vis gamba's, zalm, zeewolf, heekbaars en nog eentje voorbij komen. Denk toch dat ik een proefpakketje vis ga bestellen :).

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 21:30

je kan niet alleen een vispakket bestellen
je besteld een proefpakket en daar kan van alles in zitten

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 21:39

Oh echt? Dan heb ik het denk ik verkeerd begrepen.. Dacht dat je er 3 had: vis, vlees en vegetarisch..
Hmm, dan weet ik nog niet of ik ga bestellen, ben een ontiegelijke zeikerd wat vlees betreft :=..

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 08:35

Ze hebben een original, een veggie en een fruit versie.
Ik denk dat je de gok wat betreft vlees best zou kunnen wagen. Wat ik uit de site begrijp en uit de ervaringen haal is het allemaal redelijk luxe spul van goede kwaliteit. Beter dan vlees/vis van de gemiddelde super in ieder geval.
Ik krijg morgen de streekbox , wil hellofresh ook nog een keer testen. Word voor mij sowieso geen blijvertje, vind ik het te duur voor en te samengesteld. Hou wel van zelf kiezen of verzinnen zeg maar

SamanthaIJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-13 10:16

ik heb hello fresh nu al een poosje, vanaf het moment dat ik het topic starten. We hebben 1 ker gehakt gehad om daarvan gehaktballen te maken maar verder niet. meestal zijn het worstjes, erg lekkere geen supermarkt spul zeg maar!
En het vis is ook heel varierend, wel is zalm 2 of 3 keer geweest maar verder veel verschillende wit visjes. Alleen van het vis en/of vlees mogen ze voor het goede wel iets meer van in doen. Maar goed het is natuurlijk zo afgestemd dat je voldoende van alles binnen krijgt en het gezond is, vandaar dat er niet echt sausjes ect. bij zitten. haha Maar wij doen er heel soms ook nog wel zelf iets extra's bij.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 11:04

Wij krijgen vanmiddag voor het eerst een Fresh Box, ik ben erg benieuwd!
Vrienden van ons hebben hem al meerdere keren gehad en zijn er heel enthousiast over :j

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 20:42

en hoe is het bevallen

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:32

Ja erg goed! We hadden veel lekkere gerechten en ook wel dingen die ik normaal niet koop (zoals paksoi) maar we gaan het zeker nog eens bestellen, alleen even kijken wanneer omdat we binnenkort veel hebben dat we niet thuis eten en zo, maar we gaan het zeker vaker doen!

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 13:21

dat is super, ik krijg volgende week de box met streekproducten
even kijken wat dat is

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 17:24

Dat klinkt goed, dat is echt iets voor ons.

We zijn de laatste tijd erg aan het experimenteren met nieuwe gerechten, voornamelijk vega, omdat we een beetje vleesmoe zijn. (Alleen buiten de deur :7 ) Ik pluk iedere dag gerechten van 24kitchen en verzamel met pijn en moeite mijn ingredienten bij de super. Maar 9 van de 10 x moet ik een alternatief ingredient zoeken voor iets wat niet voorradig is.

Zo'n veggiepakket is dus echt ideaal voor ons! Bovendien eet mijn vriend ook geen vis, dus is het standaard pakket sowieso geen optie.

Aan wat voor soort fruit moet ik denken bij het fruitpakket?

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 13:31

Het fruitpakket heb ik zelf niet gehad maar is in principe fruit van het seizoen, dus nu meer aardbeien denk ik, december bijv. Mandarijnen etc.
Dipstaartje, bedoel je die fruitbox met die steek product en box?

Leuk dat je zo'n veggiebox wilt bestellen, ben benieuwd hoe dat is.
Ik (en anderen die wel eens een box hebben besteld) kunnen je een code geven waarmee je geloof ik 20 euro korting krijgt, dat scheelt toch weer een stuk :)

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 17:28

Ik heb hem besteld met de code van de TS. Toch lekker die 20 euro korting.

4 juni dus onze eerste boxen. Vind het echt een super idee. Alles compleet in huis en bezorgen gemakkelijk s avonds. Dus perfect voor ons. Fulltime werkend met ook nog een sociaal leven en hobbies en weinig tijd om om boodschappen te gaan ;) maar we willen toch graag gezond eten.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 18:52

Ik heb vandaag mijn eerste pakket binnengehad en dat viel mij helaas tegen qua verhoudingen van voedingswaarden en de energiewaarde.
Ik laat nog 2x een box komen, maar heb mijn lidmaatschap al weer opgezegd voor daarna.