Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lekker experimenteren, verschillende kruiden, en het smaakt altijd lekker! Familie is altijd blij als ik weer een keertje kook 

Mijn ouders zijn ook altijd heel blij als ik weer thuis kom want dan ga ik helemaal los. Vier man om voor te koken, toch een stuk leuker dan voor jezelf.
Vanavond heb ik pizza gemaakt. Deeg zelfgemaakt en de topping bestond uit, ham, salami, kaas, paprika, ui en champignon, heb zitten smullen weer. 
Als het goed is krijg ik nog een echt koksmes van mijn jaarclub. Als we 21 worden mogen we een cadeau voor 120 euro uitkiezen (20 euro pp inleg) en laat zo'n koksmes nou ontiegelijk duur zijn, die ik op het oog heb is zo'n 90 euro. Maar het is echt een levenslange investering. Mijn stiefvader is chefkok en heeft dan ook een hele messenset en als ik dan hier kook en aan de slag ga met zijn messen is dat echt een verademing. Het snijdt zoveel makkelijker, soepeler.

maar ik ga nog wel n hele andere maken, eind van de week ofzo. Altijd lekker iig
ponyparadijs schreef:Dat pakje is voor mij echt gemakzucht hoor. Het zijn gerechten waar ik nog niet de moeite voor heb genomen ze op te zoeken en te kijken of het echt zo arbeidsintensief is als dat ik denk!