Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ik kwak er yoghurt / kwark in, wat makkelijk fruit en dan blender aan. De blender doet zijn werk wel dus in die paar minuutjes kan ik bijvoorbeeld mijn haar doen of iets dergelijks
Mae schreef:Ik eet ´s ochtends een schaaltje magere Griekse yoghurt met 3 lepels lijnzaad en een theelepel cacaopoeder. Krijg je een soort stracciatella-yoghurt met een beetje bite door de lijnzaad.
Daarnaast bak ik een zoet omeletje: eitje klutsen, theelepel zoetstof en drupje vanille-essence erdoor, even opbakken en dan lekker wat kaneel erover. Lijkt net een pannenkoekje

Maar je kan er ook iets anders bij drinken natuurlijk
secricible schreef:cayenne, dit is niet een bepaald stofje. Het is nog niet bekend waar dit verschijnsel vandaan komt maar het gebeurt inderdaad met name bij romige melkproducten. Veel mensen met COPD of andere longproblemen hebben hier last van. De meeste mensen hebben er bij rijst en cocosmelk ook last van, maar het is de moeite waard om te proberen. Wat voor sommige mensen hulp bied is om een slokje zuur (zoals sinaasappelsap) te nemen na een slok melk. Voor sommige werkt water ook al.
)