pitjes is niet erg,die lust ik wel.. dacht dat peer niet zou lukken misschien... nadeel van sinaasappels vind ik dat ze wel eerst wel geperst moeten worden dus meestal ben ik daar te lui voor..
Time2Tri
Geplaatst: 10-06-12 16:23
Sinaasappels gebruik ik ook niet , ik gebruik het beter merk met vruchtvlees .
Vanochtend andijvie , met een appel (zonder kroes) en wat gevrorem frambozen gemaakt .
snoeppapier
Geplaatst: 10-06-12 19:14
ditano schreef:
Die zakken gevroren fruit vind ik ook erg handig
Maak je ook wel eens een "groene" Mae ?
Eigenlijk (nog) niet, ik vind het zoetige van een smoothie altijd wel lekker wat je met fruit altijd krijgt, of is er een lekker recepte voor een zoete groene smoothie?
Hier net een smoothie met verse ananas gemaakt - paar plakken verse ananas - handje diepvriesframbozen (iets laten ontdooien) - 3 ijsblokjes - half glas spa rood - paar muntblaadjes - lepel kokosrasp
Was heerlijk fris en luchtig, voor herhaling vatbaar, ga 'm dan met aarbeien doen!
Mijn nieuwste ontdekking is een banaan/kiwi/rucola smoothie. Voorzichtig met de rucola want anders is dat het enige wat je nog proeft maar het maakt je smoothie wel lekker pittig!
zie weer een hoop lekkere dingen voor bij komen dadelijk maar weer eens wat gaan maken nu ik weer thuis ben
Time2Tri
Geplaatst: 11-06-12 16:13
Als "groene " smoothie kan ik nog andijvie , met kiwi , frambozen of verse ananas aanbevelen .
Rucola is ook erg lekker met appel , of frambozen en dan een verse blaadje munt er door .
Noukie22
Geplaatst: 11-06-12 20:20
Ik maak soms ook wel eens een smoothie, dat doe ik met wat fruit(aardbeien, banaan, appel, meloen) en daar dan wat yoghurt bij. Vind ik altijd erg lekker
ik heb vandaag een snelle gemaakt een beetje aardbeien siroop en versgeperst yus d'orange en een halve wortel. was ook erg lekker
Jiwa
Geplaatst: 23-08-12 21:05
Ik wurm deze weer omhoog ipv een nieuw topic te starten, maar wij drinken iedere ochtend een zelfgemaakte ontbijtsmoothie (fruit en muesli) en tussen de middag op kantoor met collega's een fruitsmoothie. Wat leuke tips en ideetjes zijn altijd welkom.