Marijkjuh schreef:En je wordt blij van chocolade
Dat klinkt lekker Sodeletuut, Tutti Frutti ken ik trouwens helemaal niet, even google'n.
Het is zeker lekker! Tutti Frutti is gedroogd fruit, erg lekker als het geweekt is.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Mara_ schreef:Ook belangrijk! Haha.
Ik zag gister bij de Selexyz ook een boekje over e-nummers, e=eetbaar ofzo heette het: http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boe ... index.html Leek me wel interessant, maar ik heb even een verbod op boeken kopen.
Mijn ontbijt is echt slecht vergeleken met jullie, altijd 2 boterhammen met hagelslag.
Dat is echt het meest standaard ontbijt dat ik heb, vanmorgen was de hagelslag op dus voor chocopasta gegaan. Ik moet mijn dag gewoon beginnen met chocolade, ik kan s'ochtends echt geen hartig beleg op als kaas of vleeswaren. Alleen bij kerstbrunch dan, maar zelfs dan begin ik met een bolletje met hagelslag.

Naar mijn mening zijn Kellogs (gewone cornflakes of?) en Optimel niet de beste keuzes nee

Lekker makkelijk en zo klaar
)
)
Nu hadden we laatst een feestje dus er ligt nog wel wat, maar ik kan er goed vanaf blijven. Verder staat mijn vriend op de markt met noten & zuidvruchten maar neemt eigenlijk zelden wat mee naar binnen, en noten & zuidvruchten zijn (mits met mate) natuurlijk gewoon gezond!

). Vanavond aan de lasagne (zelfgemaakte saus
) met lekker veel groenten en een salade en ik denk dat ik wel een rood wijntje heb verdiend.