(Warme vullende) avondmaaltijd met alleen heet water

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 22:39

Zilvermoon schreef:
Ik ben chauffeuse en vind dit wel een uitkomst. Heb ze nog niet geproeft.. Maar je bent er niks voor nodig en hebt snel een complete maaltijd op tafel staan..

http://www.foodiezz.nl/

Maar als TS 4 euro te veel vindt voor een maaltijd van de zaak zal ze geen maaltijden van 7euro bestellen lijkt mij

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 22:41

Groenten kun je trouwens ook thuis voorkoken en net voor gebruik even overgieten met kokend water en dan bv toevoegen aan mijn eerder gedane suggestie cup a soup met 1 minuutrijst. Dan kun je als vlees kaas, noten of worsten zoals knakworsten ook even met water overgieten.

Zilvermoon

Re: (Warme vullende) avondmaaltijd met alleen heet water

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 22:44

@ F_Orumster: Ik heb ze nog niet gehad. Maar volgens mij zijn het wel redelijke porties hoor! Ik zag ze op truckstar festival voor het eerst.. En inderdaad langs de weg zit echt heel gezond eten er niet bij..

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 00:06

Tiggs schreef:
x_Jeanine_x schreef:
Bij de appie heijn heb je van die knorr zakken, waar je dus alleen heet water bij moet doen.
Verschillende pasta soorten, en nog best goed te eten :)
En licht gewicht.

Ja maar die moeten nog wel 10 minuten koken...

Toen ik 2x 1 week in de Ardennen zat heb ik dat ook niet gedaan. :o

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:50

Toch is 's middags warm eten wel echt ideaal! Ik heb vorig jaar ook een jaar in de horeca gewerkt waarvan ik 5 dagen in de week 's avonds alleen een magnetron en een waterkoker tot mijn beschikking had. Nu zou je kunnen denken dat een magnetron prima is, maar 5 dagen in de week verpieterd eten uit de magnetron komt je echt heeel gauw de neus uit! Ik heb toen mijn ritme maar verlegd naar 's middags, veeel handiger!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 01:22

Als je nog een keer in Duitsland komt moet je even goed kijken naar aardappelpuree in potjes.

Dat zijn net zulke potjes als noodels..

Er zit aardappelpurree poeder in en een smaakje (en daarnaast nog croutons, hamblokjes enz)

Moet je gekookt water opgooien, even roeren en dan smullen maar.
Ze zijn lang houdbaar en ik geloof dat ze nog geen euro per stuk zijn.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:45

Kan je niet een extra goed belegde boterham meenemen?
Bijv met kaas, ham, eitje en apart wat sla.
Zelf vind ik een huzarensalade of eiersalade flink dik met wat schijfjes komkommer erg lekker en dat vult ook goed.

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:48

Ik heb niet heel het topic gelezen dus mss is het al genoemd, maar je kunt van die aardappelpuree zakjes aanmaken met kokend water. Wat ik dan deed was een klein blikje doperwten (of mais of wat je ook wilt) erdoorheen roeren (wel eerst afgieten uiteraard de groente).. even wachten en je hebt een hete gezonde maaltijd!

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:53

Gewoon aanleren om tussen de middag warm te eten en sávonds brood. Lijkt me veel lekkerder en gezonder dan zakjes met water.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-11 12:59

Dit topic is inmiddels al wat verouderd. Ik eet tegenwoordig maar weer gewoon mee op werk. Heb wel een paar dingetjes geprobeerd, oa de stamppot van rauwe andijvie met een zakje aardappelpuree, maar het was allemaal niet onwijs lekker. Af en toe neem ik wel eens iets mee, maar ik eet dus nu voor het merendeel gewoon weer op werk :)