Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SpikkelFire schreef:Ik had nog één vraag; pas geleden ging ik botercreme maken met 250 g poedersuiker en 250 g boter (en de andere ingrediënten), alleen het leek net of ik een hap boter nam.Echt vies! Waren de verhoudingen niet goed (zo vondi k het op internet) of hoort botercreme écht naar boter te smaken?
Rinske schreef:Ook voor jou odenxia: links bovenin staat een rondje met een soort vierkantje erin, in de blauwe balk. Je kunt daarop drukken en dan komt er een zwart stipje in te staan. Zo komt hij automatisch bij je eigen berichten te staan.
Staat volgens mij ook al beschreven op de vorige 2 pagina's...
Uhm, ik heb ietsiepietsie een heel klein beetje veel te hard gereden (zeg maar 20km/u)
zoekend76 schreef:oeps Rinkske...niet handig (had je weer een hoop taartspullen van kunnen kopen...)
gisteren voor het eerst een taart afgesmeerd met icing tijdens de wilton cursus...hm..das nog niet zo makkelijk
zeker niet als je zo'n perfectionist bent als ik.
Vond hem uiteindelijk best goed gelukt, maar nog niet goed genoeg om hem hier te showen hoor!
imd schreef:Rinske schreef:Ook voor jou odenxia: links bovenin staat een rondje met een soort vierkantje erin, in de blauwe balk. Je kunt daarop drukken en dan komt er een zwart stipje in te staan. Zo komt hij automatisch bij je eigen berichten te staan.
Staat volgens mij ook al beschreven op de vorige 2 pagina's...
Uhm, ik heb ietsiepietsie een heel klein beetje veel te hard gereden (zeg maar 20km/u)
20 km pu is toch niet zo'n hoge boete? Of was het in de bebouwde kom?
Bebouwde kom willen ze 10 km/h € 100 gaan maken
MamaMiesje schreef:Wéét je wat duur is? Door rood rijden