meikemarieke, leuk geboetseerd. De volgende keer meer beslag erin doen
Ettesil
Geplaatst: 18-07-11 20:07
Hey dames, ik ga ook maar weer eens taarten bakken. Ben nu vast aan het kleuren, maar met welke paars wordt je marsepein/fondant nu echt paars? Ipv dat fletse violet-achtige? Ik heb de Wilton violet en de americolor regal purple, maar beide zijn eigenlijk niet wat ik zoek... Kan ik misschien rood toevoegen om het paarsere effect te krijgen?
ik plaats dan wel niet heel veel, maar ik wil toch wel graag op de hoogte blijven en ik lees veel mee! rinske, wat een onwijs leuk thema! kan je in verschillende opzichten bekijken! het is dat ik niet al te best ben, maar ga zeker ook een poging wagen! hoe gaat dat eigenlijk verder in zijn werk? kan je plaatsen wanneer je een retro taartje gemaakt hebt, of is het gevaar van kopiëren dan of doen we dat principieel gewoon niet!?
Rinske
Geplaatst: 18-07-11 21:11
Thanks Renskje, ik wilde eerst het thema vintage, maar toen zag ik van de week dat ze dat bij het DLT forum ook hebben deze maand! Toen maar iets anders waar ik ook van hou uitgekozen .
Je kan hem gewoon plaatsen als je hem gemaakt hebt . Zoals je bij het lente thema kon zien: de meeste taarten lijken toch niet op elkaar .
dan zou ik electric purple van Americolor eens proberen Ettesil.
renskje
Geplaatst: 18-07-11 21:20
leuk leuk leuk! heb al verschillende ideeën! een groot nadeel is dat ik druk aan het lijnen ben... wil heeeeeeeeeeel graag taartjes maken, en verzin ook steeds een reden om taart te kunnen maken, maar zelf eten zit er dus "even" niet in... wil maar ongeveer 10 kilo kwijt.... lastig zo'n hobby!
Ninaka
Geplaatst: 18-07-11 21:27
Moet toch ook weer eens aan de slag. Eerste keer ging prima, tweede keer is falikant mislukt. Maar na mijn reactie vorige keer heb ik wat handige tips van Monique1985 gehad, alleen die moet ik nog steeds in praktijk brengen