Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
X_Michelle_X schreef:en van die chocopops, zonder chocola of honing, dus alleen die gepofte rijst dingen voor in je melk.. (had ik in Londen, was egt lekker!) Ze zeggen dat je die kan kopen bij de Jumbo, maar hier zit geen Jumbo in de buurtweet iemand misschien een andere winkel?
Linde_ schreef:Dove chocolade met karamel er in. Ik de repen laatst weer gezien bij ons in de kantine, maar na een week kregen ze ze niet meer binnen. Nu heb ik ze kunnen kopen bij de kruitvat maar ik zoek eigenlijk niet de repen maar een zak met de kleine variant. Echt heel jammer dat er niet meer is want het is oh zo lekker
Tammy_ schreef:heyhallohey schreef:Groenteburger bij de mac donalds in schiedam hebben ze hem volgens mij nog wel
heb hier overal wel rondgekeken voor de groenteburger, maar heel provincie utrecht heeft die volgens mij niet meer D: en kan hem ook in de grote steden niet vinden!
Momo2 schreef:nathalie1988 schreef:mc rib en van die appelflapdingen van de mac.... hebben ze nog wel in dld![]()
Maar gelukkig hebben ze wel weer salad shakers...... Die miste ik al zo![]()
En voor de rest kan ik altijd slecht aan ravioli komen.
Ravioli was ook nog in duitsland ..
Momo2 schreef:nathalie1988 schreef:mc rib en van die appelflapdingen van de mac.... hebben ze nog wel in dld![]()
Maar gelukkig hebben ze wel weer salad shakers...... Die miste ik al zo![]()
En voor de rest kan ik altijd slecht aan ravioli komen.
Ravioli was ook nog in duitsland ..