En dan maa ik maar petit-fours, daarvoor bak ik gewoon vierkante biscuits, standaard vulling, lap blankje marsepein erover, en in vierkantjes snijden. Kan mn moeder vanavond hopelijk wat leuke bloemetjes uitsteken en op elk petit-fourtje 1 doen
LetsgoKelly
Geplaatst: 09-10-10 10:55
Ik meld me ook weer ben nu met mijn mama op weg naar de beurs! heb er zin in. Hopelijk meet ik nog wat mensen.
Nee we houden je bezig xfioon doen we speciaal voor jou anders ga je je maar vervelen Morgen ga ik 2 biscuits bakken voor komende week. En ik had nog een vraagje: Ik heb nu een recept voor zoete kastanje vulling heeft iemand die al eens gemaakt? Is dat de moeite waard?
ja zeker haha moet voor morgen nog een taart maken, maar heb niet zoveel tijd dus heb een kant en klare bodem bij de ah gehaald, eens zien of dat te eten is
chocobroodje
Geplaatst: 09-10-10 15:10
MamaMiesje schreef:
Nog nooit gemaakt, maar ik ben er wel nieuwsgierig naar
Dan ga ik het maar gewoon proberen denk ik. Er staat dat ik de kastanjes moet inkruizen moet dat tot op de noot?
meikemarieke
Geplaatst: 09-10-10 15:11
Zooo, beetje laat, maar ik ben er ook nog steeds bij hoor! Heb nog 2 taartjes en cupcakes te showen, dus zal die vlot eens gaan uploaden voor jullie!
MamaMiesje
Geplaatst: 09-10-10 15:21
Geen idee? Wat is het recept dan? Ben wel nieuwsgierig.
ff paar dagjes naar Berlijn geweest, wat te verwachten dat het nieuwe topic geopend was...hoera! moet de schuur schilderen dus helaas geen tijd om te bakken. Jaime .. heel veel succes nog...! en veel plezier op de beurs