2e pauze een banaan of een evergreen crunchy. 3e meestal eierkoek met boter(dubbelgevouwen dan dus) of brood met jam oid.Meteen al het fruit gehad van de dag
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
2e pauze een banaan of een evergreen crunchy. 3e meestal eierkoek met boter(dubbelgevouwen dan dus) of brood met jam oid.

.
Maar liet ze toch eerst even door een vriendin proeven 
)
Maar ik vind het altijd moeilijk om fruit mee te nemen, omdat het niet zo lekker blijft in mijn tas? Iemand tips
? Verder lees ik mee

. en een mandarijn past ook wel in je broodtrommel
Zit suuuuper veel zout in! En er is een onderzoek geweest naar dat vitamine water en dat is het slechtste 'gezonde' ding dat er is op dit moment. Bij mij op school kan je alleen ongezonde dingen kopen en de supermarkt is om de hoek dus daar komen ook altijd lekkere koekjes en snoepjes vandaan.

Heino schreef:Eierkoeken, bifi worstje, appel, stukjes mango, rijstwafel
vol met vetten, en dan nog wel verzadigde ook, kun je beter een stuk zoet fruit nemen! en over het algemeen zijn suiker voor je lichaam makkelijker te verwerken dan zoveel vet een worstje!Sabinee__ schreef:lifaya schreef:broodje gezond is vaak verre van gezondGezond eten is hedendaags echt moeilijk hoor
maar wel goed dat ze groenteshakes verkopen (nooit eerder gehoord
)
Als je de kaas eraf laat is een broodje gezond prima.
Ik neem vaak komkommer mee inderdaad

lifaya schreef:Paprika is ook HEERLIJK!
En rode pepers maar dan kijkt iedereen me helemaal raar aan
Ik kocht vroeger altijd een hele ongeschilde komkommer, maar dan kijkt men echt raar
Verder is vis idd ook gezond
Meliszy schreef:Wat dacht je van Evergreen of time out van lu? Neem vooral geen wit of bruinbrood mee. Maar eet volkoren brood. En dan met ham. Geen salami of cervelaat of kaas want dat is erg vet. Verder kun je vitaminewater kopen. Is erg lekker!! Vooral de oranje haha. En inderdaad zijn wortels en komkommer ook wel goed. Tomaat volgens mij niet trouwens, vooral die snoeptomaatjes niet. Nou veel succes!! Groetjes
kaas is nog te overzien en als je max 30+ kaas neemt ben je helemaal goed bezig
suikermeisje schreef:en uhm ham hea,
is net zo vet als salami en cervelaat en nog vetter dan kaas.
ham is uit den boze voor mij net als de voorgenomede producten behalve kaaskaas is nog te overzien en als je max 30+ kaas neemt ben je helemaal goed bezig

anders zou mijn dietiste dat niet zeggen denk ik he 

en ben ik nog steeds gewoon slank