mn moeder heeft me net ff geholpen met de Royal Icing xD hebben een klein beetje uit de bak in een ander schaaltje gedaan, en daar meer Mix bij gedaan en met een lepel geroerd, en toen werd het na een tijdje wel veel dikker Morgen gaan we kijken of hij nog wat meer is opgestijfd, anders doen we er nog een beetje mix bij en dan doen we het zo telkens in kleine beetjes
okeej ik blijf bezig maar.... weet iemand waar Glycerine tekoop is? (om royal icing iets minder hard te laten worden) (behalve de webshop, want dan moet k weer veel verzendkosten betalen voor 1 dingetje) Las bij de apotheek (eetbare glycerine), kan je dat gebruiken?
Hoe zorgen jullie trouwens dat een taart (redelijk) recht rijst? Bij mij worden ze altijd bol en dat is niet handig met omdraaien en mooi laten worden enzo...
Zie een paar posts terug van mij BrittKitt, mij lukt het dus ook niet De een had een snotneus, en de ander een gezwel. Ik denk dat bakpapier best mogelijkheden biedt!
1234
Geplaatst: 26-08-10 17:04
MamaMiesje schreef:
Géén idee??
k stel wel moeilijke vragen geloof ik maargoed... k ga morgen wel ff vragen bij apotheek naar eetbare glycerine
Stip! Een enorme meelezer hier, als ik ooit nog eens zeeen van tijd heb ga ik dit ook eens proberen. Chapeau voor de taartenbakkers hier, erg mooie creaties zie ik hier voorbij komen. Ga vooral zo door want alleen al door ernaar te kijken in jullie topic geniet ik ervan!
Vinden jullie het misschien leuk om wat toevoegingen te doen aan het topic? En dan startend vanaf de volgende..
Bijv. net als op DLT, een thema kiezen.. Alle taartenbaksters op bokt kunnen dan iets maken in dat thema, kan alles zijn, cupcakes, taarten, boetseersels etc? Een toepasselijk thema is bijv 'paarden' maar een ander thema zou bijvoorbeeld kunnen zijn 'barok' etc. In het daarop volgende topic doen we dan een poll, en zo komt er elke keer een winnaar uit.. gewoon puur voor de lol..
Tis maar een idee en weet niet of t in de smaak valt? Iemand nog andere ideeen?
Precies, je kan ook een boltaartje doen of een cupcakje, geheel naar wens
Dus als meer mensen t leuk vinden..
Thomas
Geplaatst: 26-08-10 21:09
Bedoel je dat zo; Kan je bijv. voor in het volgende topic dan doen. Dat je nu met zn allen dat gaat bedenken, en dat we al die taarten,cupcakes etc. Dan als foto's erin doen
Voor de rest een leuk idee! En weer een reden om een taartje te bakken.