Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Girley_ schreef:Fantastique hoe maak je die loempia’s? En waar kun je goedkope bakspullen kopen? Dus vormen e.d.? Ikea?
Ik kan ook niet zo goed met het oventje hier overweg, is een kwestie van wennen denk ik? Heb ook een hele tijd een gasoven gehad, daar kon ik ook vrij weinig mee moet ik zeggen.
fiona dat wil ik ook leren! moet toch niet zo moeilijk zijn?
LittleLisa schreef:En als jullie je eigen verjaardag hebben, maken jullie de cakejes en taart en dergelijke zelf?
Vorige keer heb ik ze op de manege en op school blij gemaakt met cake en dat werd wel goed ontvangen geloof ik
LittleLisa schreef:En als jullie je eigen verjaardag hebben, maken jullie de cakejes en taart en dergelijke zelf?
Vorige keer heb ik ze op de manege en op school blij gemaakt met cake en dat werd wel goed ontvangen geloof ik
Abeltje77 schreef:Vraagje: werken de 'die-hard' bakkers veel met siliconenvormen?
Ik heb een siliconen cakevorm, en dat bevalt me toch wel heeeeel goed. Ipv ding uit vorm frotten, 'pel' ik nu gewoon de vorm eraf.
LittleLisa schreef:Abeltje77 schreef:Ik heb een siliconen cakevorm, en dat bevalt me toch wel heeeeel goed. Ipv ding uit vorm frotten, 'pel' ik nu gewoon de vorm eraf.
Is het bij jou niet zo dat wat je aan het bakken bent meer de breedte ingaat dan de hoogte?
Yucca schreef:Ik heb gewoon de 'ouderwetse' taartvormen/bakblikken, gaat prima!