Ik zat te denken richting een visschotel oid [edit] heb een Noorse Kabeljauwschotel gevonden, met een salade; is dat misschien iets?
voor mij niet zo aangezien ik als enige thuis vis eet. Op zich zouden een BBQ menu (met evt asperges) wel mooi in het seizoen passen. Of een mooie zomerse salade.
paar zomaar ideeen[VT] Hartige Clafoutis(doet wel aan de fritatta denken)[VT] nieuw kipgerecht (kip, pasta, venkel, witte wijn)(eigen recept, is wel erg lekker)[VT] Kip pesto met oude kaas en cherrytomaatjes (ovengerecht)
Ik heb nog een heel lekker recept met venkel en dille-mosterd pannenkoekjes, is die 'vreemd' genoeg om uit te laten proberen?
Iets zomers zie ik ook wel zitten Een paar leuke BBQ/grill gerechten lijkt me een leuk idee Lielle! Helaas deze maand ook niet aan deze recepten toegekomen, de fritatta staat nog wel in de planning.
Kaka schreef:Ik heb nog een heel lekker recept met venkel en dille-mosterd pannenkoekjes, is die 'vreemd' genoeg om uit te laten proberen?Als je 'm op zou willen sturen, dan bewaar ik het voor een volgende keer Het nieuwe recept staat online: Fnanne @ [VT] Testrecept juni: bbq-spies en zomerse saladeHopelijk valt het 'in de smaak.'