Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En nu kan ik makkelijk zonder....
En als ik er nou eens alerter van werd... helaas werkt cafeïne niet bij mij, ik kan ook zó een aantal blikjes energydrank achter elkaar wegklokken en dan rustig gaan slapen. Ik drink het gewoon omdat ik het lekker vind, water en thee wordt ook zo saai (zelfs met smaakjes). 
. Zit gewoon allemaal tussen mn oren...
Veel suikers, maar ik houd verder wel in de gaten dat ik niet teveel snoep enzo, ben gewoon netjes op gewicht
)
goldy007 schreef:Hier ook een oud-colajunk! Ik ben 7weken geleden gestopt met cola drinken. Ik dronk ook zo 2 a 3 liter weg
op een dag. Ik was het ineens beu! Ik heb ook echt 3 weken af moeten kicken! Voelde me niet lekker en kon de hele dag aan niks anders denken dan COLA! En soms ga ik nog wel eens de fout in zoals op een feestje. Ze zetten dan gewoon een glas cola voor mij neer want ja Cindy drinkt alleen cola. En die drink ik dan wel op,maar t smaakt me eigenlijk niet meer! Ben nu aan de chrystal clear citroen en dat smaakt gewoon als 7up. En ik ben al bijna 7 kilo kwijt!!! Dat is super!!
maar ben toch redelijk 'dik', dus heb wel een idee dat dat een beetje door de cola komt..

Maar dan wel Coca Cola.

idefix4 schreef:Hier ook jaren cola gedronken, 33 jaar en mijn eerste gaatje in mijn tanden, dus dat valt wel mee. Wat ik dan weer niet eerlijk vind: Ts, je blijft zo slank? Ik kwam er dik 15 kilo mee aan.
Inmiddels kan ik het 's avonds niet meer drinken, cafeïne werkt erg goed bij mij. Doe geen oog meer dicht. En ik drink nu hooguit 3 glazen per dag. Meestal drink ik ranja, water vind ik zo smakeloos, of sinaasappelsap.
Een vriend van mij heeft de fles naast zijn bed staan....