Ik zou ze eest bakken en de uitjes ook gewoon ff wat aanbakken niet heel erg ver bakken zeg maar
__manon__
Geplaatst: 08-09-09 16:30
Ik heb het gister gemaakt, vond het wel best veel saus, maar verder echt heel erg lekker! Maar als variatie is het denk ik lekkerder om er iets bij te doen, zoals uitjes of champignons inderdaad. Ik geef het een 7.6! Bijna klaar... In de oven Klaar! En op m'n bord
Heb je nou met champignons en een uitje gedaan?? Eerst gebakken?? En dan gewoon laagje aardappelen laagje champignon/ui en laagje courgette?? Ga het morgen waarschijnlijk maken
Susanne_
Ik heb 'm gemaakt, met Jamie Olliver worteltjes en vis erbij. Door de creme fraiche heb ik veeeeeeel peper, zout en wat tijm gedaan en op de bovenkant veel kaas. Voor het gemak heb ik er aardappelschijfjes door gedaan, dan hoef je niet eerst aardappels te koken. Het was erg machtig, maar wel heel erg lekker! Wij geven het een 8.
Ik heb het ook gemaakt met champignons en uitjes was heel lekker vond ik!! Ga het zeker maken alleen dan iets minder want hadden heel veel over Van ons een 8
Echt super leuk dat er weer zoveel bokkers meedoen met een testrecept. Als ik deze maand nog een gaatje vind om dit te koken ga ik het ook uitproberen.
Kun je er niet iets van gehakt oid of ander vlees door doen? Ben namelijk wel gek op vlees of champignons is misschien ook wel een idee ja. Alleen ben ik de enige die courgettes lekker vind dus zal er nog even over nadenken maar het lijkt me wel ontzettend lekker!
Ik zit ook al te denken om het te gaan testen (hubsel dan, ik ben niet van het koken, ik ben van de inspiratie ) en dan met gehakt, champignons courgette en aardappeltjes.
Moet alleen nog even kijken of ik het ga halen nog in september.