Nee, de starbucks is toch niks voor mij, personeel viel mij heel erg tegen.. koffie was ook niet zoals hij in Engeland was, en ik vond hem duur.. zoveel betaal ik lang niet voor een zelfde kop bij de Coffee Company die op 5 minuten lopen van Hoog Catherijne zit..
Dan besteed ik mijn half uur Utrecht als ik over moet stappen liever even net buiten Hoog Catherijne
Karin, voor een kleine Frappuchino Caramel betaalde ik 3,95
Ik haal een medium voor 3,75 (met strippenkaart) bij de Coffee Company, die is groter dan wat je bij de Starbucks krijgt, en je hebt keuze uit veel meer smaken
Oeh! Ik ben er vrijdag nog geweest! Was hartstikke druk, de rij stond er ver buiten. Had een frappucino mocca, was lekker.. maar wel érg duur! Ga voortaan toch liever naar de CC.
Inge_
Geplaatst: 17-08-09 20:24
Toen ik laatst over UC liep, zag ik hem al! Kon mijn ogen niet geloven. Was er gigantisch druk en had weinig tijd dus ben niet naar binnen gegaan. Komt binnenkort wel.
Goede (heerlijke ) herinneringen aan Starbucks, in Spanje zat ik daar vaak met vriendinnen, gezellig kletsend onder het genot van een heerlijke cappuchino met toffee/vanille.
Ik ben alleen in Duitsland (Oberhausen bijvoorbeeld) naar Starbucks geweest. Dus ben benieuwd hoe die in Utrecht is
Karin
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-09 22:52
In Keulen zit ook een goeie. Sowieso de service.
We moesten vrij lang wachten omdat het apparaat stuk ging. Kregen we ieder een halve liter i.p.v. de Tall die we besteld hadden. We kregen ze niet eens op.
sjuutje
Geplaatst: 17-08-09 22:55
Huh dacht ik; de Starbucks van Nina in Utrecht op CS.... effe verder lezen haha
Ik zag ze in giga rijen buiten staan toen ik er 2 weken geleden was, ben netjes doorgelopen ik ga mijn tijd niet besteden aan in de rij staan wachten op een bakkie leut voor zoveel poen