Hij is een vriend van mijn man
die werkte daar om de hoek en heeft daar een tijd lang dagelijks gezeten in zijn lunchpauze
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

die werkte daar om de hoek en heeft daar een tijd lang dagelijks gezeten in zijn lunchpauze
Letsdunit schreef:IRN-BRU ! Dat is frisdrank wat in Schotland wordt gemaakt, heel soms zie ik het wel eens staan in een blikje ergens maar het is lastig te verkrijgen.
.
(vind ik) maar in Letland (ben net in Riga geweest) hadden ze chocolade met hazelnoot

Crepes met Nutella 
Karin schreef:Ja dat zou je zeggen, maar ik viel echt bijna van mijn stoel toen ik hoorde dat de Tesco in een provinciestadje ergens in Oost-Slowakije (Presov) ook 24/7 open wasMaar goed, dan heb je het ook over Londen waar de economie 24/7 doorgaat.

Sorriso schreef:De Fanta Orange in het buitenland!
maar daar hebben ze echt tig soorten van Kofola tot Vinea.Nicolletje schreef:Ik moet speciaal in Brabant 'Kofola' kopenDat kennen ze bij ons niet.

Nell_ schreef:ik mis de 4cheese pizza van de Edah! (ze hebben nu overal wel soortgelijke pizza's, maar de echte is weg!) Want hier bestaat de edah nergens meer!

Nicolletje schreef:Crepes met Nutella
Zaina schreef:Nell_ schreef:ik mis de 4cheese pizza van de Edah! (ze hebben nu overal wel soortgelijke pizza's, maar de echte is weg!) Want hier bestaat de edah nergens meer!
voor zover ik weer zijn alle Edah's "Plus" geworden!
RainyDays schreef:Die had m'n vader laatst gewoon van de c1000 meegenomen. Waren erg lekkerIk kan bijna geen uienringen vinden. Diegene die je moet frituren, met dat lekkere korstje. Alleen bij de Burger King zag ik ze.

Nicolletje schreef:Wat ik ook wel zou willen is van die crepes-stands op elke hoek van de straatCrepes met Nutella
Sorriso schreef:De Fanta Orange in het buitenland!
Sowieso heb ik het idee dat wij erg beperkt zijn met onze frisdranken... Kom ik weer met mijn Slowakijemaar daar hebben ze echt tig soorten van Kofola tot Vinea.
Hier blijf ik een beetje hangen bij de cola, sinas, sprite... En dat drink ik niet echt graag.
. Dan zou je er niet zoveel moeite mee hebben denk ik.Zaina schreef:ohh.. oke maar anyway, de Edah is dus van de kaart.
.
)