[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mieske

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 11:48

Is het trouwens echt zo dat als je ongesteld ben, je tot een kilo zwaarder kan wegen omdat je vocht vast houd ofzo ? Scheve mond

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 11:49

Bij mij is dat wel zo. Ben net een waterballon als ik ongesteld ben. Dikke plofkop Knipoog

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 11:50

Hmm fijn dan.. Ben benieuwd of ik dan uberhaupt nog wel ben afgevallen als ik me vanavond ga wegen Tong uitsteken

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 11:53

*meld weer*
bah ondertussen geen grammetje afgevallen vermoed ik.. (nogsteeds geen weegschaal)

moet dus nogsteeds van de 80 naar de 62 kilo (dokters advies, wegens bloedsuiker spiegel) (ja ja dames, zit tegen de diabetes type 2 aan Boos! ) Koe
mijn god.. *zucht*

Maarja hier tot nu to emijn dagplanning.

o: heel slecht een broodje ei van de BP maar geen zin/tijd om te ontbijten gehad
T: chocolade broodje, kan moeilijk wijgeren als je het kado krijgt Nagelbijten / Gniffelen
L: Boordje filet american naturel met vifit lightdrink limoen smaak
T: weet nog niet Nagelbijten / Gniffelen
A: Pff geen idee nog denk iets met pasta.
T: zo weinig mogelijk Verdrietig

Hoe doen jullie dat toch.. ik bedoel, sommige mensen zitten vaak tege me te zeuren dat ik OF teveel OF te weinig eet, maar hallo, als ik geen honger heb kan ik toch niet van alles in me giegel lopen proppen odmat ik anders nietaan me calorien kom?
Sochtends kan ik niet eten, Al 10 jaar nu niet, al 10 jaar komt het er net zo hard weer uit, dus eet ik meestal rond een uurjte of 10 in de ochtend krijg ik pas wat door me keel dan is het meestal ook een boterham of iets dergelijks. Vaak heb ik ook veel haast als ik uit mijn werk thui skom met eten, ik eet snel en dan moet ik weer weg.
bah
een leven hebbe zuigt Clown

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 11:57

@imre: ik ou eigenlijk misschien een les moeten overslaan ja... Maar ik maak me er niet zo heel druk over, volgens mij zijn mijn cursusten very begripvol Lachen

Ik wil morgen idd rijden, maar weet nog niet hoe laat. Ik moet weer tussen half 3 en half 5 naar de stad. 's Ochtends kan wel.

@mieske: ik hield ook altijd vocht vast tijdens de periode. Nu heb ik andere anticonceptie waar ik juist heel veel vocht mee vasthoud, en rond de menstruatie val ik dan een kilo af. Vaag...

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 11:57

62 kilo, hoe lang ben je ? Lachen
Ik doe het SB dieet, en daar staat precies in wat ik moet eten..
Maar andere zeggen weer dat dat niet goed is.. Ik weet het niet, werkt bij mij tot nu toe nog prima Tong uitsteken Ookal ben ik pas 2 weken bezig..
En NEE zeggen als je iets aangeboden krijgt hoort ook bij dieeten.. Kon ik eerst ook niet, maar nu sla ik het gewoon af Knipoog

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 11:59

Vaag Maimai, ik zie wel hoe het bij mij uitpakt..

Ik lach me rot om mijn dochtertje, ze loopt hier rond in de kamer, druk brabbelend en kletsend tegen zichzelf Huilen van het lachen

OMG ik zet "can you hear me" van enrique op, gaat ze helemaal op de grond zitten wippen en toen ze stond gaat ze staan wiebelen Huilen van het lachen
Laatst bijgewerkt door mieske op 28-10-08 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:00

huisarts net gesproken. hij heeft zelf ook nog een hoop te vertellen en naar aanleiding daarvan kan ik er voor kiezen al dan niet naar de gyneacoloog te gaan.
woensdag 5 nov. kan ik bij hem terecht.

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:01

Ik wil misschien ook even SB uitproberen, moet nog even aan een boek komen Tong uitsteken Mijn zus is nu bezig en is in 2 weken 3 kilo kwijt. Ik hoef dan ook niet eeuwig door te gaan, een paar kilo minder vind ik al best.

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:01

@ba: dan weet je nog steeds niet zoveel, of wel?

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:02

Ik was in de eerste week al 2.9 kilo kwijt.. Schrok ik wel een beetje van aangezien dat aardig wat is in 1 week Nagelbijten / Gniffelen

Ben benieuwd wat je huisarts bezoekje op levert BA

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:03

Ik heb een SB boek, Karin, maar dat ligt nu bij Alet. Misschien wil ze het wel weer teruggeven. Voor mij is het niets, dat dieet. Veel te onhandig met handjes druiven en 1 liga, wat doe je dan met de rest van het pakje/bakje? Scheve mond

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:05

Mag ik me hier ook aanmelden? Volgens mij ben ik nu iets van 73 en zou graag 68 willen wegen.
Wegen is op dit moment lastig omdat ik niet bij de weegschaal kan komen en niet op mijn linkerbeen mag staan.

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:05

Die eet mijn man op Huilen van het lachen
Hij zorgt ook voor de boodschappen en kookt ook bijna elka avond..
En hij eet ook gewoon mee. Amy meestal ook, maar bijv nasi ofzo lust ze niet en dan kookt hij voor haar gewoon een aardappeltje met wat groente en een gehakballetje Haha!
Laatst bijgewerkt door mieske op 28-10-08 12:07, in het totaal 1 keer bewerkt

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:06

ik heb ook een SB-boek. 2 zelfs. lenen maimai?

wbt de dokter weet ik nu nog niets, maar daar ging ik niet van uit ook. ben wel erg benieuwd wat hij volgende week te vertellen heeft. heb gelukkig een erg fijne arts.

tja, beebjes... mijn eierstokken rammelen flink, maar bij hub gebeurt er nog niet veel. beetje nare voorbeelden in de omgeving van vrouwen die 180 graden veranderen sinds ze moeder zijn geworden en dat is echt zijn schrikbeeld.
hij is wel 8 jaar ouder, maar dat zegt in zijn geval dus niets...

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:06

Ja dat vind ik ook zo lastig. Rest van het pakje liga: weggooien of weggeven, wel jammer, maar toch. Wat fruit betreft kun je alles op de markt in kleinere porties krijgen, ik heb met mijn zus twee minitrosjes gekocht. Daar moesten we wel heel erg om zeuren trouwens...

Ik ben vooral heel benieuwd, mijn zus klaagt heel erg over de kleine porties. Laatst moest ze 75 gram kip eten en ze zei dat dat echt enorm weinig was. Ik snijd hier altijd de kip in tweeën omdat ik 1 te groot vind en kwam er gisteren achter dat je dan ook tussen de 75-100 gram zit... Als ik zag wat ze zondag tussendoor at had ze wel veel meer eetmomenten dan ik! Maar ik heb altijd al moeite met tussendoortjes.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:07

magriet schreef:
Mag ik me hier ook aanmelden? Volgens mij ben ik nu iets van 73 en zou graag 68 willen wegen.
Wegen is op dit moment lastig omdat ik niet bij de weegschaal kan komen en niet op mijn linkerbeen mag staan.

vertel eens wat meer over jezelf margriet? lengte, streefgewicht?
waarom mag je niet op je linkerbeen staan?

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:08

Ik kan gewoon niet zo goed tegen iemand die zegt: nu moet je dit doen/eten. Schijnheilig Het is wel een handige richtlijn, maar ontbijten met een appel is voor mij gewoon echt te weinig als ik meteen daarna 7km naar mijn werk moet fietsen.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:09

Ik zou veel moeite hebben met SB Huilen van het lachen. Je moet er zoveel bij nadenken Huilen van het lachen. Hoewel niet zoveel als bij een puntendieet. Ik zou het alleen daarom nooit volhouden, denk ik Clown

Eet iemand trouwens wel eens van die maaltijdvervangers van modifast? Welke zijn lekker?

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:10

Op zich is het niet altijd veel, maar ik heb er nu na 2 weken wel genoeg aan Ja Zeker als je 's avonds ook nog wat mag eten..

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:11

Ik vind het ook wel vaag dat je regelmatig een pistoletje moet eten. Ten eerste zitten daar meer kcal in dan in een boterham, bovendien stopt het meer. Mijn zus en ik hebben daar best veel last van Nagelbijten / Gniffelen Dus dan kan ik mijn lol op.

Mag je echt alleen een appel? Dan moet ik nog even twee keer nadenken Tong uitsteken

@ba: dat zou wel tof zijn, maar als Imre haar boek weer terug kan krijgen, is het wat dichterbij natuurlijk.

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:11

Nou mijn streefgewicht is 68 kilo. ik ben 172 cm hoog. Mijn bovenbeen is gebroken en tot december mag ik dat been niet belasten. 17 jini van mijn paard gevallen tegen een muurtje.

Die ene liga kun je toch in een trommel bewaren en een dag later opeten.

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:12

Er staat ook in dat als je meer beweegt of je dag vroeg begint je ook meer mag eten wind Knipoog
En nadenken tja, dat is wel zo.. Maar dat laat ik aan Michel over Haha!

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:12

@margriet: volgens mij mag je van sb die liga dan pas weer een paar dagen later toch?
Wat rot van je been zeg.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:13

Ik zou ook nooit een appel als ontbijt opkrijgen. Maar ik ben dan ook wel heel kieskeurig en een moeilijke eter 's ochtends. Het enige wat erin gaat 's ochtends zijn boterhammen.

Als je nou aan het SB'en bent, en je eet ook zo moeilijk 's ochtends, mag je dan niet eens gewoon een boterham nemen?