Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Ik drink dat spul dus nooit,maar gisteren had mijn dochter een blikje gekocht.Het smaakt naar appelsap zei ze neem maar een slokje, nee hoor zeg ik al die suiker troep.Even later weer van neem maar hoor,dus ik neem een klein slokje.En binnen 5 minuten krijg ik me daar de slappe lacht,echt de tranen liepen over mijn wangen.Ik moest boodschappen doen, nou dat moest echt wachten.Ik zei al schaterend ik lijk wel aangeschoten,echt dit was niet normaal.Zijn er meer mensen die er extreem en snel op reageren.
dwaallicht schreef:Dat denk ik ook. Ik ken wel mensen die er sterker op reageren dan anderen, maar dit lijkt mij nogal overdreven.marleen_usar schreef:Ik denk dat je een beetje overdrijft, en anders zal het voornamelijk in je hoofd zitten dat je er zo op "reageert".Ik drink dat spul dus nooit,maar gisteren had mijn dochter een blikje gekocht.Het smaakt naar appelsap zei ze neem maar een slokje, nee hoor zeg ik al die suiker troep.Even later weer van neem maar hoor,dus ik neem een klein slokje.En binnen 5 minuten krijg ik me daar de slappe lacht,echt de tranen liepen over mijn wangen.Ik moest boodschappen doen, nou dat moest echt wachten.Ik zei al schaterend ik lijk wel aangeschoten,echt dit was niet normaal.Zijn er meer mensen die er extreem en snel op reageren.
LiSSy schreef:ik merk er ook niet zoveel van, drink het vaak in de auto als ik lange stukken moet rijden. merk wel dat ik dan beter mijn aandacht erbij kan houden.
met stappen drink ik red-bull (dat is hetzelfde) maar drukker word ik er niet van, kan ook prima slapen als ik weer thuis ben
Meissie17 schreef:Een vriend van mijn broertje, was verslaafd aan dit spul hij dronk een tre (24 blikjes) per dag. Hij at niet normaal meer en hij leefde alleen op energy drink. Op een gegeven moment kreeg hij dus last van zijn buik, kreeg puisten, haar werd vet, hij zag er gewoon niet goed uit. Hij naar de dokter en de dokter verwees hem door naar het ziekenhuis. Onderzoek naar onderzoek kwam er dus uit dat zijn maag aan het wegrotten was door dit spul en als hij er mee door zou gaan zouden de klachten veel heftiger worden.
Ik drink het heel soms 1x in de 2 weken .