energy drink van de Aldi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cupcake_

Re: energy drink van de Aldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 16:44

De golden power van de Aldi (zit tegenover mijn school Tong uitsteken ) daar word ik niet echt druk van oid..

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 17:41

Drink er 3 of 4 per dag ofzo, en reageer er vast wel op, maar niet zo snel als jij. Dat is wel érg snel?

Shawny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 17:55

ik drink het ook wel eens, maar wordt er nooit druk van ofzo Nagelbijten / Gniffelen

BrightVjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 18:03

ik drink elke dag haast red bull.
en soms is V-power.

en we hebben zo'n soda apparaat waar je energy drink mee kan maken.
lekker veel energy siroop erin.

maar ik wordt er niet echt druk van volgens mij.

Fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 18:16

Ik drink er ook tamelijk veel op een week.
Maar echt druk word ik er niet van.
Dan moet ik er al een stuk of 4/5 gehad hebben.

K1MmEl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 18:16

eigenlijk niet echt last van!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 18:17

Ik drink het af en toe, maar merk er niet veel van.

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 22:53

Ligt eraan, soms word ik er heel druk van, soms iets minder.
Op school bijvoorbeeld word ik echt druk. Clown

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 01:37

marleen_usar schreef:
Ik drink dat spul dus nooit,maar gisteren had mijn dochter een blikje gekocht.Het smaakt naar appelsap zei ze neem maar een slokje, nee hoor zeg ik al die suiker troep.Even later weer van neem maar hoor,dus ik neem een klein slokje.En binnen 5 minuten krijg ik me daar de slappe lacht,echt de tranen liepen over mijn wangen.Ik moest boodschappen doen, nou dat moest echt wachten.Ik zei al schaterend ik lijk wel aangeschoten,echt dit was niet normaal.Zijn er meer mensen die er extreem en snel op reageren.

Ik denk dat je een beetje overdrijft, en anders zal het voornamelijk in je hoofd zitten dat je er zo op "reageert". Clown

raylaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 09:05

ik reageer er dus helemaal niet op...
hebben jullie weleens gekeken wat er allemaal inzit?
suiker, suiker, suiker && 4 koppen koffie!

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 11:08

Ik heb ooit een blikje redbull gedronken en was meteen twee dagen klaar wakker Vork

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 17:27

Ik drink het nooit, vies kauwgomballen. Alleen als ik aan het werk ben/ in de auto zit en ik sukkel in slaap Nagelbijten / Gniffelen dan wil ik er wel eens eentje achterover gooien.
Op festivals doen ze het ook goed Tong uitsteken

Heb er één keer eentje 's avonds gedronken, en lag direct tot vier uur naar het plafond te staren. Dat nooit weer.

Ongelooflijk trouwens hoeveel scholieren liters van dat spul weg slaan. Je wilt niet weten wat ik over de kassa krijg tijdens de schoolpauzes Nagelbijten / Gniffelen

cherrylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 17:29

bedoel je golden power(weet niet of het al gezecht is heb nog niet helemaal gelezen:)) maar die drink ik ook regelmatig, heb dr absoluut geen last van, vind het wel altijd lekker na een lange dag, of na het paardrijden om even een blikje naar binnen te gooien en voel me dan wel iets fitter en tis gewoon lekker, maar word niet extreem hyper ofzo

byee

raylaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 17:56

golden power is idd. ook een energy drank.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 17:57

ik drink het heel erg veel! erg slecht maar merk er weinig van

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 18:00

dwaallicht schreef:
marleen_usar schreef:
Ik drink dat spul dus nooit,maar gisteren had mijn dochter een blikje gekocht.Het smaakt naar appelsap zei ze neem maar een slokje, nee hoor zeg ik al die suiker troep.Even later weer van neem maar hoor,dus ik neem een klein slokje.En binnen 5 minuten krijg ik me daar de slappe lacht,echt de tranen liepen over mijn wangen.Ik moest boodschappen doen, nou dat moest echt wachten.Ik zei al schaterend ik lijk wel aangeschoten,echt dit was niet normaal.Zijn er meer mensen die er extreem en snel op reageren.
Ik denk dat je een beetje overdrijft, en anders zal het voornamelijk in je hoofd zitten dat je er zo op "reageert". Clown
Dat denk ik ook. Ik ken wel mensen die er sterker op reageren dan anderen, maar dit lijkt mij nogal overdreven.

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 18:03

vroeger dronk ik het ook wel eens.
Maar van sommige merken, vooral die rodeo ofzo? daar krijg ik hartkloppingen van.
Druk word ik er niet van en ik kan ook nog gewoon slapen.
maar voor mij die troep niet meer hoor.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 08:19

LiSSy schreef:
ik merk er ook niet zoveel van, drink het vaak in de auto als ik lange stukken moet rijden. merk wel dat ik dan beter mijn aandacht erbij kan houden.
met stappen drink ik red-bull (dat is hetzelfde) maar drukker word ik er niet van, kan ook prima slapen als ik weer thuis ben

Ik drink die van de Aldi ook meestal als ik lange stukken moet rijden. Dan let je inderdaad iets beter op.
Met stappen drink ik het ook wel eens. Ik heb 1x gehad dat ik er 's nachts niet van kon slapen. Maar toen had ik ook echt heel veel blikjes op omdat ik moest rijden. Toen lag ik in bed en toen voelde mijn lijf heel moe maar ik was zelf gewoon klaarwakker....Heel irritant

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 11:52

geen last van... Kan ze gewoon drinken voor ik ga slapen, of als ik niet kan slapen oid...

Om vervolgens - alsnog- heerlijk in slaap te vallen...

Figo_Frvr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 16:34

Ik doe mijn profiel werkstuk over iets met energy drank dus de vraag aan jullie:
welke werkt bij jullie het beste en werkt het dan meteen of heeft het eventjes inwerk tijd nodig?

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 16:37

Zelf ben ik verslaafd aan red bull van de aldi. Drink er minimaal 4 op een dag. Maar dat ik er hyper van wordt nee.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 16:39

Meissie17 schreef:
Een vriend van mijn broertje, was verslaafd aan dit spul hij dronk een tre (24 blikjes) per dag. Hij at niet normaal meer en hij leefde alleen op energy drink. Op een gegeven moment kreeg hij dus last van zijn buik, kreeg puisten, haar werd vet, hij zag er gewoon niet goed uit. Hij naar de dokter en de dokter verwees hem door naar het ziekenhuis. Onderzoek naar onderzoek kwam er dus uit dat zijn maag aan het wegrotten was door dit spul en als hij er mee door zou gaan zouden de klachten veel heftiger worden.

Ik drink het heel soms 1x in de 2 weken .

ja dan vind ik het niet gek ook dat je maag weg rot, maar heeft niet alleen met Energy drink te maken, denk dat als je iedere dag minsten 8 flessen cola wegwerkt je maag ook niet echt happy meer is.... Clown

Ik ben zelf al vrij druk, maar drink dit spul echt al 5 jaar en dan iedere dag, ben nog niet dood neergevallen... Clown
Op mij heeft het geen invloed meer. Aan het begin was ik wel drukker als normaal (tot grote vreuge van mijn moeder.... Huilen van het lachen ) maar nu, nee nergens last van

*heeft net blikje energy drink opengetrokken* Vingers aflikken

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 16:40

Pff.. Die dingen zijn erg! Duivel Ik was er ook (nog steeds) dol op! Vingers aflikken
Alleen ik mag ze niet meer van me moeder .. Simpel weg omdat de doppen doorslaan bij mij.. Nagelbijten / Gniffelen Heel af en toe neem ik het nog wel is.. En dan begint het weer hoor.. Slappe lach, druk, melig.. Alles bij elkaar. Haha!

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 16:53

Als ik meerdere blikjes op een avond drink dan krijg ik er wel maagpijn van...

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 16:57

hier heb ik helemaal geen last van, ik drink dit dan ook eigenlijk wel regelmatig